XIII

5 0 0
                                    

   Když jsme se s Allanem potkali poprvé, hned jsem věděl, že mi na něm něco nesedí. A právě proto jsem potřeboval vědět víc. Nebylo přece možné, aby byl takhle hrubý, bez změny výrazu, jenom tak. Muselo se mu něco stát, nevěřil jsem, že tak protivný člověk existuje, jen protože takový je. 

   Bylo mi dvanáct a od té doby jsem se snažil zjistit, co nejvíc o té rodině. Sám jsem toho moc nenahledal, ale pomohl mi strýc z matčinné strany, vždy byl trochu jiný. Potrhlý, vtipný a trochu na báchorky, ale jeden z nejčilejších a neobětavějších pro rodinu. 

   S ním jsem zjistil více než s internetem. Rodina Roseových totiž nebyla tak skvělá, jako vypadala na fotkách a rozhovorech. Skrývali totiž tajemství, které se nikdo neměl dozvědět. Ale já ho znal. 

   Jednoho večera jsem se po hádce se svým otcem rozhodl schladit si hlavu ven. Už byla tma a já se bohužel zatoulal na opačnou stranu města, rád jsem chodil. Zaujal mě jeden osvětlený dům s krásnou zahradou. Tam tehdá ta rodina bydlela, to já jsem ale nevěděl, když jsem lezl přes plot a začal se na tajno dívat do oken. 

   Neměli žádné zabezpečení, jako to bývalo ve filmech a ani jsem toho moc neviděl. Maximálně pár služek, jak si povídají u dveří do jídelny. Už jsem chtěl jít pryč, když se začalo konečně dít něco zajímavého. 

   V nejvyšším okně se začaly mihat stíny a tak jsem se rozhodl vylézt na strom, abych viděl. Uviděl jsem, jak se jeho opilý otec snaží dostat do dveří od pokoje malého Allana, který se krčil v  rohu místnosti s brekem. Musel být už i tak dost slušně potlučený, ale neviděl jsem dobře. 

   Ten den jsem z toho stromu málem spadnul, takže jsem zaječel, čímž se zraky rozzuřeného otce, uplakané matky a vyděšeného synka, přesunuly na scenérii venku. Utekl jsem, bez toho, aniž by mě někdo viděl, či chytil. 

   Chtěl jsem za tím dnem udělat tlustou čáru a už nad tím víc nedumat, ale když jsem ho o pár let viděl v té škole, svůj případ jsem otevřel znova. A byl jsem ochoten pomoct. 

My fu*king illness put us togetherKde žijí příběhy. Začni objevovat