-prvi dan na poslu-

91 6 0
                                    

Pisac

Uživali su u takvom doručku. U miru i tišini. Tišini koja je bila prilagodna za njih. Ta tišina niti je bila užasna, niti nešto slovno time. Zapravo Nila je prelijepa. Markus je oprao sud dok se Sara u sobi presvlačila i šminkala. Danas im je prvi dan. Sara je izašla prva iz sobe, obučena u crne hlače, bijelu košulju sa malim džepićem na njoj i crne štikle.
Markus:„Jebeno....nemam rijeci.", nije mogao da izgovori riječ koja bi opisala njenu ljepotu, izgleda, dušu..„Prelijepa si. Eto....iako to znaš."
Izgovorio je i ona je samo došla do njega. Ruke obgrlila oko njegov delikatnog vrata. Jedan dlan ne položila na niegiv potiljak i gurnula njegovu glavu naprijed, spajajući im usne u poljubac. Njegiv jezik je milovao njen i on je uživao u nju. U njihovom poljubcu. Uzivao je to sto je njegova. Ruke stavi na njene tanki struk i pribije je uz sebe. Nijednom nisu odbojili usne iako su morali krenuti.

Sara:„Markuse...kasnimo."
Markus:„Znam, neće biti ništa ako zakasnimo pola sata."
Oboje su rekli kroz poljubac i nastavili sa njime. Nakon tačno pola sata, odvojili su se jednog od drugoga. Markus je otišao da se presvuče i Sara je sada njega čekala. Nakon pet minuta pojavio se ispred nje. U bijeloj košulji, crnim pantalona i crnim patikama.
Sara:„Sexy si."
Rekla mu je i povukla ga za ruku izlazeći kroz vrata njihovoga stana. Sara ga zaključa i nastavi vuci Markusa kako bi na vrijeme došli.
.....
Ulazak u bolnici za njih je bio čudan. Jer oni su ovdje sada radnici i radit će zajedno. Sara proguta tešku knedlu zbog onoga sto joj je Markus rekao prošloga puta kada su bili ovdje.
Markus:„Ipak sam se šalio za onaj sex."
Šapnuo je na njeno uho i kroz njeno tijelo prođu trnci. Ona je otišla da se presvuče u odjeću medicinske sestre, a on se zaputio u ured. Ušla je u svlačionicu i uzela osudu koju je trebala obuci. Skinula je sve sa sebe i obukla zelenu trerku, zelenu majcu i bijeli mantil preko sebe. Izašla je i tihim koracima krenula prema njemu. Markus.
Željela je da ga vidi u mantilu za doktore. Pokucala je i ušla.
Markus:„Pa kako si?"
Sara:„Držim se Markuse. Strah me.
Markus joj pokaže da dođe do njega i njene noge su pokrenuli. Stala je ispred njega. Uzme njenu ruku i povuče je sebi u zagrljaj.

Markus:„Ne treba te biti strah. Znam...imam i ja mali tremu, ali držim se. Pogledaj me.
Podigne pogled na njegovo lice. Plave oči su gledala u smeđe oči. Doboju je udahnula i izdahnula, te otisnula poljubac na njegove usne.
Sara:„Imaš i prve pacijente."
Rekle je i otišla po njihove kartone i opet se nakon nekoliko minuta vratila kod njega. Prozvala je i prvu pacijenticu. Visoka, plava djevojka sa prelijep smeđim ocima, sjela je na suprotno od Markusa i gledala ga. Marku je prvi pokrenuo razgovor i saznao šta muci pacijenticu.
Markus:„Saro, možeš li da odeš po krv?"
Sara:„Ne mogu. Idem sada da donesem šta trebam."
Hladno mu je rekla i otišla po instrumente. Djevojci po imenu Alexa je pokazao da ode do stola na kojem će je pregledati. Skinula je svoju suknju i lega na stol. Podigla noge i raširila ih.

Sara:„Izvolite, gospodine Markus."
Stabla je instrumente pored njega i izašla kroz vrata. Zar je moguće....ovo nije hirug, ovo je ginekolog. Pa zato se školovao i završavao fakultet. Prošla je koroz hodnik i došla do toalete. Ušla je u njega i svoja leđa prislonila uz vrata. Doboko je udahnula i počela plakati. Suza se pažljivo spustila niz njene obraze i pala na pločice. Spustila se niz vrata i sklupčala u fetus.

Žar poljupcaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora