Сезон 2

45 3 0
                                    

                                                                                          Part 5

                                                                                  ''Истината"

-Джимин е напуснал къщата. Какво да правим?

-Спокойно, той сам ще дойде при мен. Не се напрягай предварително. Важното е, че се хвана в капана ми.

-Внимавайте да не загубите пак.

-Този път, няма да пропусна шанса си.

Джонг-ин погледна към мъжът седнал срещу него. Замисли се, дали беше редно да нарани Джимин и да го подведе в ръцете на този вманиачен човек. Но нямаше избор, понеже този маняк щеше да нарани семейството му. Погледна го още веднъж и стана ряско.

-Сега е време да пуснеш семейството ми и да ме оставиш на мира. Свърших си работата.

-Хммм...не мисля, че ще ти хареса новината която ще ти съобщя.

Джонг-ин го погледна яростно. Мъжът срещу него стана от стола си и отиде до него. Доближи се до ухото му и прошепна.

-Върши добра работа в леглото.

-Какво?

Джонг-ин хвана за вратът мъжът и започна да стиска силно. Толкова беше ядосан, че не знаеше какво прави.

Някой влезе от врата и започна да го дърпа.

-ЕЙ! ПУСНИ ПРИЯТЕЛЯ МИ!

Този глас. Никой не би го забравил. Джимин.

Джонг-ин се отдръпна и мъжът падна на земята. Джимин се наведе да го види, после погледна към Джонг-ин.

-КАКВО ПРАВИШ, ТУК?

-ХАХАХА, да не мислиш че тук ти е мястото?

-КАКВИ ГИ ПРИКАЗВАШ?

-Сам ще видиш! –след като изрече тези думи, той излезе от стаята и остави двамата приятели на саме.

-Тае!

Той не получи отговор, защото Таехюнг беше в безсъзнание.





                                                             '' ;) ''  

Незабравима любовWhere stories live. Discover now