От името на Лиса
Не съм виждала Кук вече от една седмица. Звънях му,но без успех. Едно нещо ми мина през ума ама той да не би да се е срещнал с някой или да е станало нещо? Никога не беше ми казваш къде живее. Изведнъж някой ми писа:
Наистина ми е много ядосан.... ще отида да му взема един шоколад и веднага ще отида при него.
Отидох до най-близкия магазин. Веднага се запътих към щандовете с сладко. Награбих няколко пакета сладки неща и отидох за сладолед защото всеки човек иска сладолед в труден момент. Отворих витрината и някой ме бутна..
-Извинете,но вие не сте ли възпитан? Знаете ли че не трябва да бутате млада дама?
-Тц тц не ми изглеждаш на дама!?-той си изправи главата и тогава видях него. Това беше Джимин,но защо е толкова зъл и небрежен?
-Моля?! Ти чуваш ли се?
- ей я внимавай с кой говориш че ще ти откъсна главата-той се доближи до мен стисна врата ми. Постоя така 1 минута и ме пусна,взе една кутия сладолед и тръгна на някъде.
Направих същото като него взех един сладолед и тръгнах към касата.От името на Тае
От известно време Джимин е станал доста особен. Вече не искаше да излизаме не искаше да ме гушка както правеше постоянно се заключваше в стаята си и нищо не казваше. Сега излезе на някъде. Чух отваряне на вратата това беше той в ръцете държеше кутия сладолед.
-Защо се държиш така? За какво ти е този сладолед?
-Просто ми се дояде-каза той през зъби.
-Сега може ли да ме оставиш на мира? Искам малко да остана сам! Затова се затварям в стаята ми! Съжалявам,но просто нямам сила за нищо! Не ми се сърди!
-Добре няма да те тормоза,ако има нещо може по всяко време да ми споделиш.
Станах от дивана и отидох до него цункахго по челото и реших да излеза на чист въздух.
Някой ми звънна по телефона. Извадих го и видях че е Чен.В разговора.
- Ало г-н Ким ли е на телефона?
- Да аз съм! Какво искаш защо ме притесняваш?
- Ами имаме един проблем!
- И той е?
- Джънкук е в Пусан!!!
- Знам преди да ми кажеш.
- Няма ли да направите нещо?
- Не! Джимин го мрази така че няма!
- Добре щом е така,чао!
- Чао Чен.
Край на разговора.И какво от това че той се е върнал? Нали Джимин го намрази така че няма за какво да се тревожа. Ще отида до офиса...
To be continued
Без думи🙃
YOU ARE READING
Незабравима любов
Fanfiction-До кога ще се държиш отвратително с мен? -Докато не се промениш! Всичко започва от една лятна вечер.