От името на Джимин
Когато се събудих видях най-прелестното нещо на света,как Куки беше заспал с полу отворена оста и от време на време похъркваше. Стоя и го гледах докато тишината не се развали от нечи телефон,обърнах се да видя дали е моя но не беше,затова видях дали е на Кук...неговия беше..реших да дигна..В разговора
Чим-ало кой се обажда?
Непознатия-здравей,Кук ли е на телефона?
Чим се позамисли,но нали си беше любопитен..
Чим-Да аз съм,та кой се обажда?И за какво?
Непознатия-ами аз съм Намджун и исках да се срещнем някъде защото от одаван не сме се виждали...
Чим-Ами ще си помисля и ще ти звънна
Край на разговораНе ми се слушаше този тъпанар и защо звънни на Кук,явно като се събуди дълго трябва да си поговорим...
Докато си мислех Кук се събуди..
Кук-Добро утро,хюнги~
Аз-Добро да е,как спа?
Кук-като бебе...Ами ти?
Аз-Идеално
Той стана от леглото и се запъти към банята,но беше без боксерки...влудяваше ме това момче..искам го всяка минута..
Без да се замисля се долепих до него..
Аз-Нега се изкъпем заедно *мили очички*
Кук-Офф..добре,но само ще се мием..
Настъпи мълчание..
Аз-Щом каваш😋
Куки пусна ваната..тя бавно се напълваше затова реших да запълнят това време с една неустоима целувка...той само се наслаждаваше и от време на време огласяваше с тих стон,беше толкова секси...
Някой развали този сладък момент...кой ли беше?
Видях че е моя телефон беше трябваше да излезна от банията за да видя кой е..беше Джин,който ми беше дясната ръка в фирмата. Не му вдигнах и веднага отидох при Куки и продължих да се наслаждавам като му оставях мокри смучки по връта...явно ще трябва да се наслада още малко...
Започнах да слизам на долу но той ме спря..
Кук-нека се изкъпем като хората...
Аз-добре де добре...но веднага след като се изкъпем ще си довършим започнатото...
Кук-Добре хюнг~~
Влязохме в ваната и стояхме дълго прилепили телата си и се гушкахме не искам да не се отделям от него...беше ми приятно...
Обичам си го~~
Аз-Знай че те обичам...
Кук-Аз повече хюнг~~ <3
Още по-силно го гушнах...
YOU ARE READING
Незабравима любов
Fanfiction-До кога ще се държиш отвратително с мен? -Докато не се промениш! Всичко започва от една лятна вечер.