14 глава

99 8 0
                                    

От гледната точка на неутрален разказвач

Докато нашите герои си почиваха...един от тях се събуди и това беше Джимин,който гледаше объркано не знаеше къде се намира и защо той спи до него...незнам,но Чим вече не изпитваше нищо към него защото разбра че той него иска и няма смисъл да се бори....Ще му бъде трудно,но рано или късно един от тях трябваше да се откаже.....
Джимин стана веднага от леглото...отиде до банията да си напръска  лицето,след като излезе видя как Кук сънено разтриваше очи....на Джимин не му пукаше понеже този тъпанар му направи тези синини....
Джимин дори не обели думичка а просто си взе якето и излезе от тази стая,но Куки го последва и му хвана ръката...
Кук-Виж не исках да те набия така,не знаех че си ти...никога не съм искал да те наръня,но бях излишно казал да не идваш да ме виждаш въпреки това ти си дошъл след всичко което ти причиних....
Джимин не издържа и се разплака беше му мъчно но какво да се прави...
Чим-и да се извиняваш...никога повече няма да ти простя...най-добре никой от нас двамата да не се среща....аз те обичах Джънкук...обичах те от цялото си сърце...но ти трябваше да се направих на лош.....сега наистина те намразих....ЧАО ДЖЕОН ДЖЪНКУК...
Чим го избута и се запъти към входната врата,но преди да я затвори каза
Чим-Беше ми приятно....
И затръшна вратата..
Кук колкото и да беше силен се разплака...беше постъпил отвратително....беше също и наранен от единственото нещо на света за него...Ами сега какво ще прави..мислеше си той.....

От името на Джимин

Бях много изнервен след всичко това,сърцето ми беше разбито на хиляди парченца...никога повече няма да го погледна....той ме нарани физически и психически. Сега ми остана да отида в някой бар и да се напия както правят мнозина хора....стигнах до един бар близост до къщата на този Джънкук реших да си поръчам уиски защото много ми се пиеше и не ми пукаше за парите понеже бях врашкан....седнах на една маса и започнах да пия 1 чаша,после 2,3,4,5 май още малко трябва да попия взех още една чаша,видях една позната фигура която се настани на мойта маса беше......Джънкук явно и той е решил да се напие....ето че съдбата ме мрази....

От името на Джънкук 
Бях се напил като свиня,видях Джимин да стои на една маса сам и затова реших да седна да му правя компания изглеждаше много секси така... 

Кколкото и да не исках да го виждам съдбата май иска пак да ни събере

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Кколкото и да не исках да го виждам съдбата май иска пак да ни събере....Как пак искам да ми е в прегръдките и това ше стане някой ден...Ще се боря до край....не разбрах кога вече бях се доближил до Чим,той гледаше с разширени зеници...той ме избута.....
Чим-и да мислиш че съм пиян...няма да ти се подам на ласките ти....както казах те мразя и не ме следи...казах ти вече не си ми никакъв.....МРАЗЯ ТЕ ДЖЪНКУК....ОТ ДЪНОТО НА СЪРЦЕТО...ЗНАЕШ ЛИ КАКВО НАПРАВИ КАТО ЗАПОЧНА ДА МЕ НАЛАГАШ МИНАЛАТА НОЩ НАМРАЗИХТЕ ОТ ТОГАВА ЗАЩОТО ТИ СИ ЕДИН ЗАДНИК.....МРАЗЯ ТЕ НАБИЙ СИ ГО В ШИБАНАТА ГЛАВА....
Той започна да ми удря шамари...ама аз какво направих? Това не е Джимин който познавам.....всички започнаха да го дърпат защото вече ми посиних лицето....вече ми го върна....
Аз-Искаш война ли Парк Джимин? Е вече си я получи....
Излязох с бясна скорост и се запътих към  къщата на Намджун...и не усетено оставих сълзите да се стичат по бузите ми....аз си бях виновен за всичко това....

Здравейте на всички които четът,ще се опитам да пусна още една глава....
Малко стана боза,ама нали трябва да има и драми😁да кажа ще стане война....
Обичам ви❤❤🔝🌎 и се извинявам за грешки🔥🌎❤

Незабравима любовWhere stories live. Discover now