10 глава

111 8 0
                                    

От името на Джънкук:
Минаха се вече 1 месец от както съм с Чим... през цялото време се държеше много мило винаги ми осигураваше всичко.... Дори вече не работя в фирмата му.... Много си го обичах.... Всеки беше перфектно... Дори Ви и Юнги станаха двойка.... Лол не го очаквах от него...
Сега се намирам в имението на Чим и се оправям защото ще излизаме на двойна среща с Ви и Юнги и ще трябва да се водя с Ви до ресроранта.... Вече бях готов... напълно зареден на макс...
Излязох от имението и видях Ви който се беше подпрян на стената и ме чакаше..
Аз-Хайде да тръгваме че ще има да мрънкат че сме се бави ли...
Ви-Хайде че вече отгалднаях докато те чаках . ..
Ах... все същия си Тае....
10 мин. Мъчително ходене и накрая стигнахме... Влязохме, но ги нямаше затова решихме да не са до тоалетна и влязохме там... Като отворихме видяхме как Юнги се натискаше в МОЯ ЧИМ...
Бях много ядосан затова отидох удар му една глава и хванах ръката на Тае и излязохме.. Предложих му да отидем на бар.. поне да се напием кат нормалните хора...
След като стигнахме в бара си поръчахме по 10 шота и за двама ни и започна пиенето....

20 минути по късно~~

Вече и двамата бяхме на върха на черешата, не знаехме на кой свят сме едва се довлякохме до дома на Джимин... Защото беше по-близко... Викнах дали е тук, но той го нямаше и затова реших да направя най-голямата грешка на света... Започнах да се натискам в Тае защото много ми се искаше да докосвам Чим...
Поне и двамата ще бъдем задоволени и ше си мислим за тях двамата...
(Демек Куки ще си представи че е с Чим, а Тае с Юнги)
Започнах да го целувам страстно и той ми отвръще... глътнах го на дивана и започнах да се търкам в пакета му... Съблякох всичко по него и после и мойте дрехи, но тогава някой влезе в хола... Беше Джимин след като го видях в неговите очи... се виждаше как е плакал и сега още повече сълзите му напираха затова той се разплака и тръгна на някъде... Разбира се аз се облякох на 1 път и го последвах... но той вече беше тръгнал с колата си... и сега какво? Яката стафих...
Минаха се 10 мин. откакто Чим го няма и някой ми звънна беше Чим... азе въобще не чаках...
 

В разговора
Аз-Джимин къде си? Притеснявам се за теб?!
Непизнат-Съжалявам, но трябва да ви кажем нещо... вашия приятел е претърпял тешка катастрофа и сега е в болница
Аз бях в ужас... моя любим е в болница? Мисля че ми стана тъмно пред очите...

От името на Тае
Видях как Кук прибада... веднага взех телефона и разпитах.. при чутото настръхнах... Казах на лекаря че приятеля ми е припаднала, той ми каза да чак тук сега ще дойде линейка...
Не мога да повярвам всичко стана заради мен....

Това беше от мен...
Обичам ви🥰🥰

Незабравима любовWhere stories live. Discover now