Part 1
''Непознатият мъж''
Минаха се вече 4 години от случилото се с Таехюнг. Всичко си вървеше добре. Мин се беше оправил,беше при съпруга си и вече порасналите им деца. Джимин и Чонкук си живеяха заедно. Джин и Намджун се ожениха. И сега искат да си осиновят едно дете.
Джимин се събуди от миризмата на токущо приготвени яйца с бекон.
-Ах...казах ти,че не е нужно да ставаш ранно за мен! -каза Чим и целуна Кук по устата.
-Аз пък искам да ставам всяка сутрин за теб!-грейна усмивката на Чонкук.
Чонкук взе в прегръдката си Джимин,а той обви краката си покрай кръста му, и го занесе в кухнята. Русокоското беше се усмихнал. Бяха толкова щастливи. Даже те не можаха да си повярват,че ще имат такъв живот.
-Хайде да хапнем и да отдем на разходка.-каза Кук и остави любимия си на стола и седна срещу него.
Двамата се наслаждаваха на хубвият момент,докато не се развали от звъненето на вратата.
Джимин отиде да види кой е,но след като отвори вратата се стъписа на място.
-Кой е?-се провикна чернокоското от кухнията.
Той не получи отговор затова реши да провери. Стигна до там и видя,че Чим се е стъписал. Отиде до него и погледна към входа.
-Кой си ти?-каза сопнато Чонкук.
-Не ме ли помниш Джимини?
-Попитах те нещо! Мисля,че аз попитах първи!-Чонкук тръгна да бута мъжът,но Джимин го спря.
-Недей! Отиди и ме изчакай в кужнията! Моля те!-Чим погледна Кук и му се усмихна.
Чонкук послуша гаджето си,но не прие тзи усмивка за истинска. Джимин излезе от къщата и затвори вратата след себе си.
-Кой е този? Нима ме забрави?
Джимин се изсмя иронично.
-Та кой би забравил негодник като теб?
-НЕГОДНИК?-той се ядоса и хвана Джимин за гушата и добави: -Слушай не ми е до игрички! Ако не дойдеш на нашето място..... ще си патиш жестоко.
Джимин го гледаше с вече сълзи в очите. Мъжът го пусна и Джимин се строполи на земята и започна да кашля. Той си тръгна,а Чим стоеше още на студените плочки със сълзи на очите,прехапал усни. Колкото и да искаше да сподели на Чонкук не можеше. Трябваше да измисли план. Трябваше да се отърве от Ким Джонг-ин,иначе живота му отново ще бъде развален.
Хайоооо...завърнах се от дълга почивка!<3
DU LIEST GERADE
Незабравима любов
Fanfiction-До кога ще се държиш отвратително с мен? -Докато не се промениш! Всичко започва от една лятна вечер.