7 глава-живота на Юнги

144 8 0
                                    

Ретроспекция*
От името на Юнги
Когато Джимин ми беше казал за неговия нов приятел ме хвана ревност защото го харесвах,след като ми беше предложил да отидем в някаква закусвалня аз си помислих защо не.....след като отидохме там беше неговия приятел.....ах хвана ме ревност затова изчаках Чим да отиде да поръча и  дръпнах ръката на онзи негов приятел и го забутах в тоалетната.....
Притиснах го в стената и започнах да се натискам в него а той викаше та се късаше.....Не след дълго някой ме обърна и ми удари юмрук...свлякох се на земята,изтрих си кръвта от носа и надигнах глава и видях Джимин. Беше много ядосан.
Чим-Куки добре ли си?
А той само трепереше....
Аз-защо го защитаваш та ти не си гей.....А пък и той ще ми е новата играчка.....
Момчето изтръпна а за Джимин той ме нарита едно хубаво и момчето му хвана ръката и излязоха....бях целия в кръв. Нямах какво да права и затова реших да се прибирам,стигнах дома си едва едва защото Чимо беше яката ме наритал а аз имах операция в корема,ох как ме боли....Промих си раните и реших да отида до близкия магазин...влязох вътре и какво да видя онова момче.
Реших малко да го подплаша...и започнах да го следвам,май се напука от страх🤔докато тичаше стигна фирмата на Джимин,тогава реших да се скрия в храстите мина се вече 10мин. и Джимин беше отпред...лол колко бързо....
Излезе с него като го беше вдигнал на ръце...мамка му исках да съм аз това....
Те потеглиха... дорева ми се,започнах да плача и времето също отидох в един парк и седнах на една пейка като се късат да рева,докато в далечината не се появи някаква фигура и се доближаваше все повече и повече.....кой ли беше?

Незабравима любовTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang