12 глава

110 7 0
                                    

Мина се вече 1 година от както Кук е в затвора....никой от приятелите не го беше виждал,на Джимин много му липсваше Кук,но нали трябваше да не ходи там защото ще се самоубие...а Чим не искаше да става това,затова мирно и кротко чакаше деня за освобождението му поне да види как се е променил през тази мъчителна година... 

Ретроспекция*
Когато Чимо беше още в болницата,Тае се грижеше за него беше му казал последните думи на Куки когато е бил в затвора...
Чим беше потресен,защото той е казал че това е края на връзката им...беше му мъчно,но нито можеше да го види,нито нищо....искаше пак да се гушка в него...при катастрофата Джимин беше си повредил краката и трябвало да ходи на рехабилитация...
Всеки изминал ден той пипнал да се оправя..но без неговия Кук нищо нямало цвят за очите му...всичко било мрачно... преди изминали месеца той въобще не се хранел стабилно....все си мислех какво е правили с Куки,как той му топлел сърцето...

Сега*
От името на Джимин
Най-после дойде времето за излизането от затвора на Куки...искам само да го видя дали е добре...запалих колата ми и потеглих към затвора...след като пристигнах се скрих зад едно дърво...
Започнаха един по един да излизат вече 5 излязоха и сега да видим 6 кой е...
Беше МОЯ КУКИ...НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ ТОВА Е МОЯ КУКИ...

НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ ТОВА Е МОЯ КУКИ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Чакай...той си беше моя Куки пак ди беше така сладък,но беше по-набит в гърба и имаше големи пицепси и от къде са тези проклети татуировки?Нима в затвора си правят татуировки? Но защо се е съсипал така? Не можах да издържа и се затичах към него,но добре че бях с маска и едва ли ме разпозна...той ми каза с груб глас...
Куки-К'во искаш бе...я се махай да не измета улиците с теб..
Аз-Спокойно няма нищо да ти правя....но искам да те питам нещо....
Куки-К'во?
Аз-защо се промени така?
Сякаш му казах нещо грешно...той ме погледна накриво и ми удари юмрук..бях с очила и те паднаха и се счупиха...тогава ме погледна в очите....
Кук-Виж не ме интересува че съм те ударил,нито няма да ти помогна да станеш нито нищо....просто ще ти кажа едно....не се меси в живота ми...защото ще ти счупя глъвъта...чули ма...
Аз-не знам кой те промени,но това не е Кук който познавам и ако трябва ме пребий, но аз няма да се откажа докато не разбера защо си се променил....
Станах от земята защото ме изнерви много и затова просто си тръгнах към колата ю,не исках да виждам никого....
Ще разбера какво се е случило с него...
Това няма да ни е последната среща Джеон Джънкук.....

Ето още една глава от моята буза...
Сори ако има грешки...
Обичам ви❤💋🔥🌏

Незабравима любовWhere stories live. Discover now