От името на Куки
Вече се бях събудил... бях на болнично легло... не чаках втора покана и станах веднага... излязох от този затвор защото имах единствена цел...... да видя моята любив. Излязох и веднага питах къде се намира те ми казаха че е още в Оперецюната.. при чутото настръхнах... той още е там заради моята глупост... не трябваше да става така не исках да го направя..... Стоях в коридора и размишлявах докато някой не ме докосна по рамото..видях беше Юнги всичко е заради него, защото 100℅ Джимин не е искал да го целува а той се е натискал, бях много ядосан затова не чаках. Изправиха се, хванах го за яката и му на бих глава..той падна на земята а аз скочиха върху него и започнах да го налагам... Когато се осъзнах той беше целия в синини кръв имаше на всякъде.. видях само лекарите как го отнасят а мен... Полицията беше дошла и ме отведе в участъка аз и казвах че трябва са видя Джимин, но те ме вкараха в полицейската кола и ме отведоаха... Започнах да плача... Но от друга страна се гордея че го пребих, ноо исках да видя много Чим... Искам си гооооо....
Както си стоях в килията един полицай дойде, каза ми че трябва да отида в една стая че имало посетител... Когато отвориха вратата видях Тае, който ми се нахвърли на връта и започна да плаче...
Тае-Съжалявам, ако не бяхме го направили... Нищо от това нямаше да се случи... Ти нямаше да си в затвора заради Юнги, а Джимин нямаше да е в болница... сега и двамата сте разделени... Как можа да направиш такава глупост.. сега можеше да си стоиш до Джимин...
Аз стоях с наведена глава и плачех....
Аз-Ако Чим се събуди му кажи че го обича много, но не може да бъдем заедно,защото не искам повече да го наранявам., кажи ми да не идва в затвора да ме посещава иначе ще се убия.... Това беше края в нашата връзка...
Съжалявам...
Полицая-Посещението свърши..
Тае- недей.....
Аз-Чао...
Полицията ме отведе в килията ми... Аз просто се свякох на Земята и започнах да плача.... Само това ми остана....E надявам се да ви е харесало... Ще се опитам да кача още една глава днес...
Обичам ви😘🥰😍😁
YOU ARE READING
Незабравима любов
Fanfiction-До кога ще се държиш отвратително с мен? -Докато не се промениш! Всичко започва от една лятна вечер.