20 глава

96 6 0
                                    

От името на Джимин
Стигнахме до летището и аз излязох с пълна пара,единствената ми цел е да видя любовта  на живота.....затичах се към входа,но шибаната охрана ме спря,видях как Куки си отиваше,нямаше да го позволя...затова бутнах охраната и се затичах към Кук..
Аз-недей си отивай!!
Той гледаше като гръмнат,не можеше да осъзнае че съм тук...
Той-какво правиш..тук?
Аз-Не искам да те загубя пак...помниш ли в училище..Аз от тогава те харесвах,но не исках да ти казвам защото ме беше срам много....И така не можах да си изкажа чувствата,накрая ти си тръгна,но съдбата реши пак да ни събере и да се срещнем пак...тогава като те видях още повече те заобичах и си обещах че повече няма да те пусна!!!
Той-Виж и аз наистина те харесвах тогава и сега,но нещата не можат да продължат понеже аз само ти вреда,защо съм ти?
Аз-Мамка му Кук.....ЗАЩОТО ТЕ ОБИЧМ!!!
Той стоеше и гледаше не можеше да мръдне..Аз се доближи до него и го прегърнах,не очаквах но той ми отвърна....явно и на него съм му липсвал...
Той-И аз те обичам!!
Той ме одели от прегръдката и ме целуна...не очаквах,но тази целувка беше пълна с любов....ах как ми липсваха...след като се отделихме от тази целувка го прегърнах силно....оше си го обичам..
Но точно в този момент не се почуствах добре..явно не трябваше да ходя извън болницата,но поне си заслужава...мисля че ще припадна,таман да падна на земята,но моята любов ме хвана и ме вдигна като булка...
Той-Повече не бягай от болницата така
Аз-но нали го направих заради теб....
Той просто си замълча и викна едно такси и се отправихме към болницата отново,видях как в очите му се оформяха сълзи,но защо?

Еее най-после ги събрах.....мале голяма шитня,ол само да кажа пак ще има драми😏😁😉🤫 Обичам ви🥰😍💕

Незабравима любовWhere stories live. Discover now