Part 2
''Историята за Ким Джонг-ин"
Джимин беше на 10 години и беше избягал от своят дом. Беше се изгубил и затова седнал до едно дърво и започна да плаче. Тогава се чу едно шуморлене от храста. Малкият се оплаши и се отдръпна,но от храста се появи едно момче . То беше с кафява коса и очите му шоколадово кафяви. Тогава очите им за пръв път се срещнаха. Момчето отиде до него и му подаде ръка. Джимин му я хвана и се изправи. Той сведе глава надолу.
-Защо плачеш? Дане би да се изгуби?-попита момчето.
От другата страна се чу само едно подсмърчване.
-Казвам се Ким Джонг-ин! И ще ти помогна да намериш родителите си!
Джимин вдигна глава и очите им пак се сррещнаха. Джимин никога не беше виждал толкова усмихнато момче в живота си.
-Казвам се Парк Джимин!-той отново сведе глава,само че този път срамежливо.
Двамата все още стояха с хванати ръце. Тогава Ким го завлече на някъде.
-Къде ме водиш?-запита Джимин.
-Ами да намерим семейството ти!
Джимин се дръпна и те спряха.
-Какво има?-каза кафявокоското.
-Аз.......не искам да ходя у нас! Избягах защото тати ме тормози.-от на Джимин очите се появиха сълзи.
Ким с ръкава си му избърса сълзите и го задърпа.
Те стигнаха до една голяма къща,явно на Ким.
-Тук живея аз,сега ще отидем при мама и ще и кажеш за баща си.
Момчетата влязоха в къщата. Там ги посрещна с усмивка майка му. Джимин разказа как баща му го тормозел сексуално, и как е бил бит от него. Жената веднага се оплакала на социалите и те одвели баща му.
Тогава Джимин бил при друго семейство. Той бил записан в същото училище,където и Джонг-ин бил. Там се запизнали с още две момчета. Те били много задружни. Дкоато един ден всичко приключило.
Да,факта че Ким бил първата любов на Джимин няма грешка,но след случката която се случила, двамата се одръпнали и спряли да си говорят.
Зимата,когато двамата били на 15 и Джимин все още не познавал Чонкук. Ким и русокоското решили да си признаят един на друг. Станали гаджета. Дори първият път на Джимин е бил с него,но всичко се объркало. Изведнъж всички разбрали за връзката им. Русокоското не могъл да приеме,че всички знаят и сложил край на връзката им.
Ким се разтроел и започнал да пие алкохол и тогава решил да се самоубие. Всички си мислили,че Джимин е виновен затова го тормозели и той се преместил в Бусан. Там се срещнал вече с Чонкук,който единствено му имало доверие.
(emi shit.....)
DU LIEST GERADE
Незабравима любов
Fanfiction-До кога ще се държиш отвратително с мен? -Докато не се промениш! Всичко започва от една лятна вечер.