Всичко беше добре. Хоби беше при своята половинка, а Таехюнг се подобряваше. Джун всеки ден ходеше да види Юнги и отвреме на време поглеждаше или питаше за Тае. Един ден Юнги пожела да види Таехюнг на саме. И обеди Джун да не го затваря в килия.
Хосеок заведе любовта си и му каза:
-Ако има нещо...само ме извикай...не забравяй че имаш дъщеричка,която иска да те види! Обичам те!
-И аз теб!-Юнги прегърна за малко Хоби и го остави. Натисна леко и тихо бравата на вратата. И от нея се появи изтощтеното лице на Тае.
Таехюнг го погледна и на лицето му се оформиха сълзи.
-Аз наистина.....не исках да става така... Направих го заради теб....
Бях луд по теб. Кой знаеше,че бих умрял за теб..само аз си знаех. Може да ме наричаш луд,но аз съм пълен за теб...-Ах..все същият потеичен задник си! Знам,че не си искал да сториш всичко това... и аз те обичам,но само като приятели...закъсня! Вече си имам събруг и дете. Направих това понеже да ти покажа колко много те обичах...където не можах да ти дам тази любов.
Юнги отиде и го гушна. Тае се разплака. Тогава Джимин пъкна от вратата.
-Еха...Юнги за пръв път виждам Тае да плаче. През тези месеци където бях с него..нямаше никаква емоция..отколкото с теб!
Мин се засмя и стана от леглото на Тае..
-Ще ви оставя да си поговорите. Аз му казах това,което трябваше.
Юнги остави двамата на саме. Но Джимин не се стърпя и викна Джънкук с него. Тримата се гледаха около 2мин. Тае проговори пръв:
-Съжалявам,Джимине!
-Виж Таехюнг...не искам на мен да ми се извиняваш...искам на Джънкук да се извиниш!
-Не! Искам да се извиня и на двамата за моята постъпка. Бях егоист и исках Джимин само за мен,но това всичко го правех защото ми липсваше тази топлина. И тогава Джимин ми я даде...Отново съжалявам-Таехюнг отново започна да плаче.
Кук и Чим се спогледаха и отидоха да го прегърнат. Някой ги гледаше през прозореца и това беше братат на Джимин...
-Всичко е игра!
Край на 1 сезон
Благодаря,че я четохте. Спокойно ще има и 2 сезон.....
YOU ARE READING
Незабравима любов
Fanfiction-До кога ще се държиш отвратително с мен? -Докато не се промениш! Всичко започва от една лятна вечер.