25 глава

98 6 2
                                    

Гледнататочка на Джин
Бях оведумен от Нами,че трябва да отида веднага до къщата на Джънкук,но за какво  нямах никаква информация?! Запалих джипа и потеглих.... Спрях близо до къщата и видях някаква черна кола... Също видях как Кук стои отсръни и гледа..но защо? Също видях някакво момче което го извеждаха от къщата.... Стоях и гледах всичко което се случваше. Изведнъж онова момче срита маймуната която беше до него и се затича към Кук....видях как нещо му казваше,но не чух...Чух само че Кук казва от сорта "защото искам да те загубя и запомни че винаги съм те обичал" СЕГА разбирам че Кук е бил гей!!!! Ще убия Нам!! ;(
Изведнъж се чу изстрел...аз се стреснах и паднах на дупето си....видях как Кук пада на земята и черната кола потегля.....затичах се към Кук и веднага се обадих за линейка...след това се обадих на Нам...
В разговора:

-Нам......Случи се нещо осъжяващо...
-Джин успокой се и ми кажи какво е станало? Наранен ли си?
-Аз съм добре,но Кук......той беше прострелян....и сега чакам линейката... Нам взеха някакво момче от къщата му...
-От това се боях....взели са Джимин..
-Кой е Джимин?????
-Като дойдеш ще ти кажа всичко....сега не се притеснявай...чу ли? Ще затварям..обичам те!!
-И аз теб!!

~~~край на разговора

Нещо Нам се държи подозрително...ще разбера всичко иначе ще го държа на сухо цял месец....😐

Гледната точка на Нам
И от това се боях......
Взели са Джимин и на всичкото отгоре са застреляли Кук....ще намеря този и ше го направя на кайма....трябва да кажа Мин и Хосеок....ще ме убият че не съм ги защитил....или че не съм направил нещо....

Гледната точка на Джимин
Събудих се в някаква тъмна стая и бях окован...видях само че някой има пред мен и  седнал на стол...
-Е Джимине как се докопа пак до Кук? Ти въобще не разбра че аз се грижеха за теб през цялото време когато Кук го нямаше!!! Ти си тъпанар Джимини!
Ах...този плътен глас...това беше Тае...
Аз-Ти какво знаеш за Куки...аз го обичам повече от семейството ми.... Аз те имах само като приятел....нищо повече...аз не те обича...
Той се доближи и ми удари юмрук...започна да ме налага,все едно му бях боксова круша..
-Или се отказваш от Джънкук или ще го направя по другия начин...
Аз-Никога няма да се откажа от него...
-Какъв си наивен.....тогава ше бъде по другия начин и то ще е насилствено.....
Той ми посочи с пръст към някакъв купол..
Аз-За какво е това....
- Това ли? Това е купол където пуска ток...ти ще бъдеш вътре....
Малки сълзи започнаха да се оформят в очите ми....
- Ти ме принуди да стана такъв,Джимине!!
Стоях и го гледах....ненавиждах го.....
Аз-Мразя те,боклук!!!
-Щом казваш,после ще идваш в краката ми....Само да кажа Джънкук е мъртъв...
Аз-КАКВО??????
Започнах да плача...не исках да се слива това......не исках да бъде наранен.....ще си го получи този боклук....
Тогава той извади от някакъв сандък камшик и започна да ме налага....а аз се гърчех като червей.....

Гледната точка на неутрал
Куки вече беше откаран в болница и беше добре. Намджун и Джин гледаха Куки и си мислеха кой може да им мисли зло....
А за Джимин....той беше целия в синини и вече напълно обезобразен,но на него не му пукаше особено...той мислеше за Куки....
.
.
.
.
.
.
.
.
Здравейте...малко се забавих🙆‍♀️😁 Ако има грешки съжалявам...
Обичам ви🥰🥰🥰😍😍😍❤❤❤❤
🐥❤🐰

Незабравима любовWhere stories live. Discover now