21 глава

95 6 8
                                    

От името на Джимин
Но защо плаче? Реших да замълча..може би пък иска да си поплаче....
Стигнахме до болницата и след като слязохме от таксито Кук плати... Той започна да плаче...лол не бях го виждал така....плачеше не можеше да го спре човек....
Той-Защо...Защо всичко го правиш заради мен....Защо така се нараняваш за да си до мен....не искам да страдаш заради мен...аз съм ужасен човек,защо още ме обичаш? Знам че ме обичаш до полуда също и аз,но не мога да те гледам така,затова влез в болницата...
Той ме целуна....
Той-Това ни беше последната целувка...Обичам те безкрайно,но не мога да те гледам как страдаш за мен...Чао любов....
Аз гледах като гръмнат не можех да повярвам че той ми каза всичко това...аз не искам да си тръгва....аз го обичам....видях как той си отива...не можех да го спра...бях се вцепенил.....Защо ми го причинява....свялкох се на земята и започнах да плача....ЛИПСВАШЕ МИ...
Реших да не ходя в болницата и просто звъннах на Тае и му казах да слезе долу и да ме закара до имението... Той дойде на минутата и като ме видя че бях плакал започна да ме разпитва,но просто му казах да млъкне и да ме закара....
Той и това направи..по пътя не обелих никаква думичка....Мразя всички....
След като стигнах имението излязох от колата и му казах да си ходи и че сега не ми трябва отеха.... Влязох и пред вратата ми имаше багаж...Но това е моето имение....
Посегнах да отворя и тогава вратата се отвори видях брат ми...Но той какво прави тук..?
Аз-Какво правиш в моя дом....
Той-Звъннаха от фирмата и казаха че не се появявал  на работа и затова аз реших да дойда...вече аз съм шефа там....малки ми Чим...сега ше видиш как е да нямаш дом...нито работа ще бъдеш едно изхвърлено куче....ТИ СИ ЕДИН БОКЛУК!!!
Той ми одари един шамар....
Той-А сега се разкарай...не искам някакъв боклук да ми стъпва на изтривалката!!
И той ми затръшна вратата пред лицето ми...  Сега нямам нито дом,нито работа,нито Куки,нито приятели....
Взех си багажа и напуснах имението и точно в този момент заваля един порой.... ах наистина си го заслужавам....седнах на една пейка и започнах да плача като някакъв загубеняк.....
МРАЗЯ СЕ.... винаги той ме е тормозил....И никога не съм му казвал нищо....
Тогава някой дойде до мен..беше беше...

То be continued

Ето и некста...дано да ви е харесало....ако има грешки съжалявам....Е обичам ви💕💝💖👑💋

Незабравима любовWhere stories live. Discover now