Глава 37

76 2 0
                                    

 Таехюнг толкова бе ядосан,че от гняв не знеше какво прави. Той стигна вече на мястото където бяха. Те бяха излязли на вън и си казваха довиждане,но Тае тамън дойде.Джимин се стресна когато го видя и веднага се отдръпна от Джънкук. Не искаше пак да има проблеми и да намесва своя любим,но вече бе го направил. Чим се опита да се доближи до Таехюнг,но той с всичка сила го отблъсна и Джимин падна на земята. Кук побърза да вдигне Чим,но нечи крак го спря.  

-До кога ще се мяркаш в живота ми с Джимин? Не разбра ли,Джънкук? Колкото и да се опитваш да го съблазниш аз пак ще си го получа. Доколкото се разбрахме, ти да не се появяваш в Корея само ако не ти кажа...е защо си тук?-Таехюнг гледаше с присвити очи Джънкук

-Хах,явно нашия смел Таехюнг е решил да излезе отново на яве! Нали знаеш че пак ще си в затвора! Лично аз ще те тикна отново!-каза през зъби Юнги

-Аххх и на теб колко пъти да ти казвам да си гледаш там живота и съпруга! ЗАЩО ОЩЕ СЕ ВРЕШ В ЖИВОТА МИ!

 Настана тишина само тежкото дишане на Тае се чуваше. Кук се изправи и мина назад. Всички престъпиха крачка на зад защото Таехюнг беше изкарал пистолета и насочил към Джънкук.

-Ако някой мръдне,той ще е първи!

Джимин го дърпаше за кракът и му се молеше да не го прави,но той го игнорираше. Чакаше този момент и няма да го пропусне. Трябваше тази нощ това да се случи. Джимин се давеше в сълзите си. Всички бяха на щрек какво ли ще направи Таехюнг.  Накрая той реши да действа. Натисна спусака. Юнги се хвърли за да спъси Кук и той бе прострелян в рамото. Хоби веднага отиде при него. Тае беше в шок. И точно Намджун чакаше този момент. Реши че сега той ще действа и извади пистолет. Без да му мигне окото той простреля Таехюнг. Той се свелече на земята, а Джимин веднага отиде до Тае. Колкото и да го мразеше за това което стори,все пак той имаше приятелска любов към него.  

-Не не не,Юнги трябваше да съм аз!!!!! Ти глупчо!-Джънкук запона и да плаче. Джин веднага викна линейка и полиция. 

 Да всичко се случи в една нощ....Таехюнг бе тежко ранен......кой ли щеше да му помогне...


                                                                              {пълен шит}

Незабравима любовWhere stories live. Discover now