Ретроспекция⚡⬅
От името на Хосеок
Питате се как срещнах Юнги..... Ами всичко започна където беше в болница... Аз работех като лекар и бях свидетел на неговия побой.... Аз се грижех за него.... В болницата никой не дойде да го посети.... Реших да се по любопитна и го питах има ли някой близък..... Той ми разказа всичко и от сладките му очи почнаха да се стичат едри солени сълзи... Твърдеше че ако още малко му остана да умре и да се отърве от всички и без това никой няма да го обича ще, че той е загубеняк и започна да се обижда.... Мразя да гледам такива хора и затова реших да пристъпа до него и го прегърнах... Казах му че може някой да го харесва тайно и че иска да има щастливо бъдеще с него, но той твърдеше че няма никой.... Имал е Тае, но не го обичал истински просто му е бил играчка..... Вече се ядосах и му казах следните думи "Виж заклевам се в Бога че ще бъда до теб докато умра и че ще те правя щастлив"
Той като чу тези думи сякаш му дадох енергия и веднага ме прегърна ама много силно.... А неговите думи бяха 'И аз ще те направя щаслив и обичан'
Не знам от къде стана това, но явно Бог е искал да се съберем.... Минаха се така месеци от както бяхме заедно и той беше много щаслив.... Казваше че ме обича от сърце че никога няма да ме нарани и че ще бъде до мен до края му... Аз наистина си го обичах....
И дойде мига където той ми предложи да се оженим.... Бях най-щасливия човек на земята... Защото този сладур ми предложи.... Обичам си гооо💕
YOU ARE READING
Незабравима любов
Fanfiction-До кога ще се държиш отвратително с мен? -Докато не се промениш! Всичко започва от една лятна вечер.