Сезон 2

35 4 0
                                    

                                                                              Part 3

                                                               "Отново заедно"

-Какво искаш да кажеш с това,че той ти е стар приятел? Та той се държеше като задник?!-каза Чонкук и хвана ръката на Джимин.

-Ако имаш нещо да споделяш. Винаги ще те изслушам и подкрепя! Ако сега не е момента ще почакам,когато се почувстваш комфортно и ми споделиш.-Чонкук каза тези думи и стана от мястото си,като се запъти към кухнията.

Джимин все още стоеше с наведена глава и мислеше дали да му сподели или да си замълчи.

-Идваш ли?-провикна се Чонкук.

Русокоското излезе от транса и веднага отиде при Чонкук. Прегърна го и седна на мястото си зада довършат закуската си.

                                                                     ~1 час по-късно~


-Куки,трябва да отида до едно място.-каза Джимин и целуна гаджето си.

-Добре и се пази!-каза той и отвърна на целувката.

 Джимин излезе от къщата и забърза крачката. 
Дъжда шумно падаше по плата на джадъра. Всички ходеха бързо за да не се намокрят. Само Джимин беше намалил крачката. Не искаше толкова бързо да стигна на онова място и да се срещне с предател като Ким Джонг-ин.


Телефона на Чонкук започна да звънни. Той видя,че е Таехюнг и вдигна.

-Чонкук ти ли си?

-Аз съм! Какво толкова си се забързал?

-Знаеш ли къде е Джимин?

-Мммм не,каза че има работа и излезе.

-Бързо отивай при него. Ще ти пратя адреса,където се намира.

-Чакай.....ти откъде знаеш.

-Той ми изпрати съобщение.

Чонкук затвори телефона. Отиде облече якето си и излезе.

 Той тичаше, а дъжда все повече се увеличаваше. 

Стигна най-после на мястото. Тогава чу говорене. Веднага позна гласа на Джимин. Проследи от къде се говори и видя онзи мъж и Джимин. Той се скри и гледаше какво ще се случи. Онзи казаше,че Джимин е единствен за него,че той го е научил да обича. А Джимин плачеше. Някой докосна по рамото Чонкук. Той се стресна. Онзи зад него го зграбчи и бутна на земята. Джимин го видя и се стаписа. Мъжът,който зграпчи Кук се провикна:

-Шефе,май си имаме посетител.-каза мъжът и се усмихна самодоволно.

 Джонг-ин сграпчи Джимин и го опря до стената. 

Чонкук се опита да стане,но мъжът го беше хванал здраво.

-Сега ще гледаш,как гаджето ти умира от удовлоствие.

Той започна да целува врътът му и да оставя смучки. Ръцето му бавно се свличаха под блузата му. Джимин не му харесваше. Започна да вика,но бързо беше заглушен от усните на Джонг-ин.

Чонкук гледаше и още повече се натрупваше гняв. Той прехапа усни.

Джонг-ин започна да сваля ръцете си по надолу и свали панталоните на Джимин. След това свали и своите. Той се заби силно в Джимин,а русокоското започна да трепери. Сълзите му се стичаха още повече. Ким се наведе до ухото на Джимин и прошепна:

-Не знаеш,колко ми липсваше това чувство.

Чонкук гледаше как  гаджето му е наранявано,а той не може нищо да направи.

След като Ким свърши. Джимин се свлече на земята. По краката му започна да тече кръв. Джонг-ин го обърна и навря в устата му. От очите му още повече напираха сълзи. След като се заби два пъти,той свърши в устата му и го бутна на земята. Джимин започна да кашля и да се опита да изплюе всичко. 

Джонг-ин вдигна панталоните си и си тръгна. Чонкук се дърпаше. Мъжът го пусна и първата работа на Чонкук беше да отиде при Джимин.

Русокосото момче беше изпаднало в безсъзнание,а от краката му се стичаше кръв. Чонкук сложи панталоните му и го вдигна на ръце.



 (emi samo moga da kasha,che e pulen shit...trqbwa da wzema swetena woda. Tui ne e za men.)

Незабравима любовWhere stories live. Discover now