Dojel jsem do Londýna kde na mě už čekal Harry. Hned co jsem ho uviděl jsem k němu doběhl a objal ho.On mě objal na zpět a já se mu rozplakal do ramene.
"Shhhh,, hladil mě po zádech.
"J-jak m-mi to m-m-mohl udělat????,,dostal jsem ze sebe mezi vzlyky .
"Je to kretén..ale teď už bude dobře ju??? vše se dá do pořádku.nesmíš se stresovat kvůli mimču. my s klukama se o vás dobře postaráme,,
Utřel jsem slzy a odtáhl se od něj.
" S k-klukama?,, Fňukl jsem ještě.O kom to sakra mluví???
"Jo..ehm...s mou skupinou bydlím a teď i ty..ale neboj všichni jsou fajn a lehce retardovaný..budou se ti líbit,, rozcuchal mi vlasy a já si je narovnal.
Asi bych vás měl uvést do děje co??Moje jméno je Izuku Midoriya. Momentálně mi je 15 let. Narodil jsem se do chudé rodiny ale to vůbec nevadí.jsem student práv a momentálně jsem v Jiným stavu.
Před rokem jsem potkal kluka jménem Katsuki Bakugo.Byl z vyšších vrstev. Uklízel jsem u nich a tak si vydělával na školné ale zamiloval jsem se a Bakugou do mě.Tedy to jsem si myslel. Bakugo byl Mafián a měl velkou moc a hrozně moc peněz.Ukázal mi svou druhou stránku a prostě jsme spolu zažili nádherné chvilky... Dokuď jsem neotěhotněl.
ano ano vím že to je divný ale prostě..stalo se a navíc nedokážu jít na přerušení.Když už jsem si vypíchl dítě tak se o něj taky postarám..jen jsem čekal že mi Kacchan pomůže.
"Woow,, pokusil jsem se o úsměv . Vzal mi tašku a vyrazili jsme.je milej že mě nenechal se s tím tahat. nasedli jsme do taxíku a po chvíli dojedli jsme před jeho Vilu.
Asi si taky říkáte kdo je Harry že???
Harry Styles je můj dlouholetý kamarád který mi jako jediný vydržel. poznali jsme se na zakladce on byl o 3 třídy víš ale i tak se mě vždy zastával. prostě je to fajn člověk.
"V tomto bydlíš?????,, Otevřel jsem pusu do udiveného 'O'
"Přesně tak,,
Popostrčil mě a já šel dovnitř.Vešli jsme a dveře zabouchli. v tu chvíli byl hned slyšet dupod po schodech......
Takže zatím nudnější kapitolka ale věřím že se nám to rozjede....jen je nebudu vydávat moc často protože mi začínají praxe a nebudu moc stíhat
Tak doufám že se líbí a budu ráda za vote a komentář
ČTEŠ
I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)
Fanfiction18-ti letý Izuku Midoriya 20-ti letý Katsuki Bakugou co mají tihle dva společného?? možná vám napoví tohle 3 léta Sofie Zoe Midoriya chcete vědět více??čtěte ⚠️ vulgární mluva ⚠️ Yaoi ⚠️ možné 15+ scény. 1 místo - #cesko - 28.9.2021 1.místo - #ces...