×2×

962 52 10
                                    

Dolů doběhlo strašně moc kluků. Dobře jen 4 ale shh. "Ahoj,, řekli  dohromady. já tam stál jak Y.

"Bois dejte mu čas na oddych,, zasmál se Harry a objal mě kolem ramen.

Oddychl jsem si. Je to jako by mi dodával odvahu.prostě ... Cítím se v bezpečí.

"Izuku..toto je Louis,,  ukázal na malého roztomilého bruneta s vycpaným holubem na rameni.

"Ahoj,, usmál se na mě a já se na něj taky usmál.. měl strašně milý hlásek.

"ahoj,, mávnul jsem mu.

"Toto je Zayn Malik,, ukazal na černovlasého chlapce ze kterého šel lehce strach.

"Čaukoo,, ten mě hned objal.Chvilku jsem byl v křeči ale nakonec jsem ho objal na zpět.

Bylo to příjemné objetí jako od staršího bratra.

"Tohle je náš 'taťka' Liam,, ukázal na vysokého bruneta který měl maličko vousy a velice milý pohled.

"Doufám že se ti tu bude líbit,, usmál se.

"Určitě bude,, přitakal jsem.

Harry se rozhlédl protože poslední kluk někam zmizel.poškrábal se na zátylku a ten poslední přišel a něco žvýkal.

"No a tohle je Nial ... chodící popelnice...,, Řekl Harry na oko naštvaně.

"Čaaaaaaaaaaauuuuuu,,rozcuchal mi moje upravené vlásky.

Zasmál jsem se.

Čekal jsem to horší ale všichni jsou hrozně fajn.Cítím se tu dobře.... něco mi říká že jsou mega v pohodě a že to jsou prostě moji starší bratři.

Po tomto představení mi ukázali pokoj kde jsem si vybalil svých pár věcí a potom jsme si o všem popovídali... vůbec jim nevadilo že jsem kluk co čeká miminko .

Spíše se mě všichni hned ujali a opečovavali si mě. Museli snášet 9 měsíců moje nálady které fakt byli občas vyhrocené.

Skvělé jsem si sedl s Nialem který mi klidně vařil prasárničky které mi ale nehorázně chutnali.

No a teď jsem tu.... Na cestě do nemocnice rozdýchavajíc kontrakce.

Taaak po dlouhé době další kapitolka...ze začátku budou kratší ale až budu mít více času napíšu vám nějakou dlouhou.. doufám že zatím líbí a budu ráda za každý komentář nebo hvězdičku 🖤

~M.A.~

I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)Kde žijí příběhy. Začni objevovat