×8×

805 47 1
                                    

Chodil jsem po kanclíku sem a tam a byl nervózní.Našli ho???Nenašli?

Už to je docela doba co jsem je posílal.To je tak těžký najít  zelenovlasého kluka a blonďatou holčičku???

Hodil jsem skleničku o dveře a sedl zpět na židli.Už chci vědět kde jsou.chci o ně konečně zabojovat. No nic...pokud nic nebudu dělat tak mi to poleze na palico, proto jsem zapl notebook a pracoval.

Dojel jsem s malou na konečnou a tam vystoupil.Naštěstí bylo furt zataženo. Vystoupil jsem z Metra a rozešel se do další části města.Byli jsme blízký Buckinghamského palácu.

Je to nádherná budova.Hrozně se mi líbí a jsem velký fanoušek Královny Alžběty II. Je to férová žena která to v životě neměla lehké.Nastudoval jsem si něco o ní a prostě... chtěl bych se s ní jednou setkat a říct jí jak jí obdivuju. Je to můj velký sen.

Šel jsem dál a rovnou zabruslil do obchodu.vzal jsem velký košík a do něj posadil malou abych jí neměl v náručí.

Nakoupil jsem nějaké jogurty a jídlo pro kluky. Hodně jídla.Nial musí být hladový protože v lednici už skoro nic nebylo.nakoupil jsem plný košík jídla a šel pomalu ke kase.

Mám pocit jako by mě někdo sledoval.kouknul jsem se za sebe ale tam jen lidi co nakupují.Tenhle pocit už mám dlouho... divný.... šel jsem platit.

Dodělal jsem práci a šel se kouknout po budově.najdu ty dva a vyřvu se na nich.super nápad.

Prošel jsem celej barák ale ti dva nidke kurva nebyli."Pikachu!!!!Shitty hair!!!,, zakřičel jsem ale odezva žádná.Dopíčíí kde jsou.

"Myslím že ti dva někam odletěli říkali že budete mít radost,, řekl někdo u koho už nevím jméno.Aha??? že by našli něco???jeli pro nějaké informace????Šel jsem zpátky do kanclíku úplně spokojený.

Zaplatil jsem a rovnou mi volal Harry.Zvedl jsem mu to na dával nákup do tašek.

"Kde jsi???,, Zeptal se mě hned a za ním byl slyšet hluk.Ajaj Nial má hlad.

"Teď už pojedeme domů..byl jsem nakoupit,, zasmál jsem se.

"Super..Nial už vyvádí,, také se zasmál .

Zapl jsem sluchatka a mobil si dal do kapsy.

"A co teď děláš??,,

"Hele skládám věci do tašek, potom musím zavolat Taxík protože malá spí.,,

Dobalil jsem věci.

"Nial už ti posílá Taxíka...si jí utahal jo?,, Zasmál se a já s ním."jojo, běhali jsme na hřišti,, nějak jsem vzal malou a tašky a šel jsem ven

"Ahaaaa tak to jo,,

Mám ho rád...je to milý kkuk.chtěl jsem odpovědět ale v tu chvíli mi někdo vytrhl malou a pak obří rána do hlavy a už jsem padal k zemi.

Potom byla už jen tma..... proč???

Harry pov

Volal jsem s Izukem protože v lednici nic nebylo a Nial dostal hlad a to a ním není k vydržení.Vím že Izuku říkal že půjde nakoupit takže jsem toho trošku využil a zkusil mu zavolat kde je.

Chvíli jsme si povídali ale potom jsem slyšel šumění a nějaké hlasy...a hovor se najednou tipl.

Co se stalo?!doprdele!!!"Dopíči!,, Zakřičel jsem a vyhlédal si polohu mobilu a jel tam.

Dojel jsem tam asi po 5ti minutách... možná jsem porušil pár předpisů ale tohle Izuku nedělá...a vím že baterku měl.

Vylezl jsem ale Izuku nikde....na zemi zůstal dudlík malé Sof, Izukův mobil a 5 plných tašek.

Zavolal jsem policii a počkal tam na ně.

Počkal jsem v Kanclíku ještě asi 4 hodinky a pak se chystal odejít .Balil jsem si věci a byl lehce smutnej. Už jsem o něj mohl bojovat. už jsem mu mohl ukazovat že ho miluju. Sjela mi jedna neposedná slza.

Proč jsem se prostě nemohl zachovat lépe.Vratil bych čas a vše napravil.Miluju ho a dělal mě šťastnějším.

Zrovna když jsem vycházel ze dveří tak do mě narazil Shitty hair a Pikachu.

"Šéfe máte toho kluka ve sklepě,, tvářily se pyšně a já na ně zíral.

"Jak jako??,, nechápal jsem vůbec

"No je ve sklepě... svázaný...i s tou malou holkou....docela se bránil tak jsme ho trošku zdrogovali a uspali jako obvykle,,

Mám chuť je zabít.Uškrtit....a  vystavit Těla pro veřejnost.

"Tak jste idioti?!!! měli jste ho jen najít!!ne unést!,, A běžel jsem za ním do sklepa....idioti...

---------_-------_---------_-------_----------_----------_------
Hellooooo guys,
Jak pak se máte?? bohužel mám tento týdne praxi takže jsem neměla čas vydávat teďkom.

Takže jsem si teď k tomu sedla a sepsala něco.. doufám že se líbí a budu ráda za hvězdičku a komentář.

Taky mě napadlo že bysme.mohli udělat něco jako Ask.

Taky mě zajímá jestli má cenu psát toto dál nebo to vymazat

.M.A.

I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)Kde žijí příběhy. Začni objevovat