Hledal jsem způsob jak se vzbudit ,nebo mu aspoň dát vědět že jsem v pohodě.. že ho slyším.bylo to takové zvláštní....ale v dáli jsem viděl dveře. Rozběhl jsem se tam a hned je otevřel.
--------_------_--------
Vzbudil jsem se někde na nějaký oslavě.Byl tam Kacchan..kluci. A moje malá holčička. Seděla venku na sluníčku.
"sof!!!!,, Vykřikl jsem a běžel k ní. "Musíš dovnitř!,, Byl jsem vyděšený.
Jen se na mě koukla a zasmála se. "Nemusiiiiii,, objala Kacchana.
"Lásko??jsi v pořádku??? nepamatuješ si že se vyléčila?,, Koukl na mě starostlivě.
Vyléčila??? Jakto... neměl jsem se vzbudit v nemocnici???co se to děje?zastavil jsem se a jen civěl na všechny předemnou.
"To tě ten náš chlapec tak zlobí jo?,, zasmál se kacchan a objal mě.
Chlapec????
Teprve až mě pohladil po už dost slušném bříšku mi to došlo.. čekám další dítě...ale zároveň nečekám..tohle je představa co mi dal mozek. Budu se z ní ais muset dostat abych se mohl vzbudit.
Koukle jsem se za sebe... dveře zmizeli. Co budu dělat????co mám dělat?
"měl by sis jít lehnout,, Kacchan mi dal pusu na spánek.
"J-já...tohle je jen představa,.... ležel jsem v kómatu v nemocnici...,,
Všichni se na mě ustaraně koukli.
"je to už 10 let,vzbudil ses hned ten den.... bohužel jsi to psychicky nezvládal a dva roky jsi byl v léčebně..... další 3 roky si mě odmítal...myslel jsem že už to nebudeš vytahovat....je mi to líto,,
Ukápla mu slza.
Byl jsem absolutně mimo.... Nevěděl jsem co je real a co ne... Je tohle budoucnost???budu se tak chovat???Najednou se začalo všechno hýbat a já se přesunul do nějaký tmavý mistnosti..
Rozhlédl jsem se a viděl mříže v oknem.... takže teď jsem v psychiatrické léčebně.
Ale nejsem tu jako já ale jako 'vypravěč???' Na posteli s krčil zelenovlasý kluk který se třásl a plakal...byl jsem to já..
ČTEŠ
I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)
أدب الهواة18-ti letý Izuku Midoriya 20-ti letý Katsuki Bakugou co mají tihle dva společného?? možná vám napoví tohle 3 léta Sofie Zoe Midoriya chcete vědět více??čtěte ⚠️ vulgární mluva ⚠️ Yaoi ⚠️ možné 15+ scény. 1 místo - #cesko - 28.9.2021 1.místo - #ces...