×12×

735 43 1
                                    

Musel jsem dodělat práci a tak jsem ho nechal aby si tu zvykl. Zjistil jsem si co to je to XP a hned jsem nařídil zatmavit všechna okna aby se tu mohla  malá pohybovat jak chce.

Došel jsem do pracovny... otevřený šuplík..zmizeli papíry a tužky... takže tu šmejdil Deku.

Ajo.. malá ani on tu nemají žádné oblečení, knihy, hračky atd... musím jim vše objednat.

Zavřel jsem šuplík a zapl si počítač.objednal jsem nějaké oblečení a hračky.. omalovánky... papíry..pexesa ...atd aby se tu nenudila. Je to i moje dcerka  aweee...jsem táta a mám dceru.

Tu knihu jsem dočetl rychle. Byla to jedna z knih od Shakespeara.Miluju jeho knihy.. hlavně romeo a Julie. Položil jsem jí na noční stolek.

"Tatiiiiiiiii,, přiběhla za mnou Sofinka ."hm???,, Zeptal jsem se.místo odpovědí mi před obličej dala obrázek.bylo tam cosi co vypadalo jako nějaký koule s tyčí...ale díky zeleným 'vlasům' jsem poznal že to jsou postavičky...

"To jsem já,ty a strejdové že??,, Usmál jsem se."jooo,,zachichotala se a to mi udělalo radost."koukej..stlejda Nii zase papá,, ukazala na něco co měla tlustá postavička v ruce.

"Nojooo on rád baští,,jo..kluci jí musí chybět..nahrazovali jí kacchana...byli tu pro ní i pro mě. měsíc... Měsíc budu muset vydržet než je zase uvidím.

"Tati..ja ci stlejdy.....ploším,, zakňourala a já si jí posadil na sebe. "víš že to teď nejde miláčku.... Víš strejdové teď mají hrozně moc práce ale brzo je uvidíš..co kdybychom si zazpívali Aspoň jejich písničky???,,

Radostně kývla a tak jsem začal zpívat story of my life.

Šel jsem za ním ale před pokojem jsem se zastavil.Slyšel jsem ho.Jeho nádherný, dokonalý hlas který zazpívá úplně vše...

Musel jsem se za poslouchat protože toto mi chybělo. 'story of my life...' to je Od těch kluků ne??Co když ho hledají... musím jim dát vědět.

Nášel jsem si toho harryho a napsal mu.

Harry view's

S klukama jsme odešli z policejní stanice.Kde mohou být..doprdele!! já věděl že se něco stane.Došli jsme domů. sedli na gauč a všichni byli ticho.Dokonce ani Nial nejí a je z ticha.

Všichni jsme si je oblíbili...moc..jsou naše rodina . hlavně malá Sofinka.. může se jí něco stát..Deku by to nepřežil.Zničilo by ho to.Miluje jí celím svým srdcem.

Loui view's

Byla tu hrozná atmosféra.Když sem před 3 roky Harry dovedl Izuka tak jsme si všichni říkali že co by nás měl zajímat

Ale jak jsme se poznávali tak nám všem přirostl k srdíčku a to samé malá sofinka.. vždyť .. byli jsme s ní už když byla v bříšku...co když jí vystaví sluníčku.. umře...to se nesmí stát..je to naše sluníčko.

Deku si prošel peklem ..malem umřel když jí rodil a kdyby mu umřela..kdyby přežil vlastní dcerku zničilo by ho to... sáhl by si na život...zahodil by všechny naděje... Zhroutil by se ...asi by do smrti nepromluvil.

Přemýšlel jsem tak dlouho dokud...

Harry view's

@ kacchan_baku - ahoj hele, Izuku je u mě, jmenuju se Katsuki Bakugou a snažím se napravit svou chybu....bude u mě měsíc a když mi dá druhou šanci asi u mě zůstane.. samozřejmě ho můžete přijet navštívit.. není to žádné vězení.

Hned co mi piplo upozornění a já si to přečetl tak se mi ulevilo ale zároveň jsem byl strašně naštvaný.

"Má ho ten Č**ák,, rychle jsem vstal. Všichni kluci se na mě podívali a hned jim to došlo.... "Jedeme si pro něj,,. Řekl Ni a utíkal do Auta

Nojo..ale já nevím kde jsou....hah

@Harrystyles-ty zasranej idiote!!! řekni mi adresu jedeme za ním

Poslal mi adresu a mi vyrazili směr Japanese.

I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)Kde žijí příběhy. Začni objevovat