x29x

543 36 1
                                    

kluci doběhli a hned jsem se ocitl v hromadném objetí. Objal jsem je na zpět, protože mi vážně chyběli.

"opatrně.. ještě není úplně ok,, pověděl Kacchan a vytáhnul věci z kufru auta.

"tak pojď domů bro,, vzal mě kolem ramen Harry a šli jsme ke dveřím domu. byl jsem strašně moc happy že konečně vidím je...a svět venku. dýchám čerstvý vzduch.

odemkl a hned po tom co jsem vkročil dovnitř ke mě běžela má malá princezna.

poposel jsem do stínu a když doběhla tak jsem jí zvedl nad hlavu. "Mamiiiiiiiii,, zasmála se.

následně jsem jí obejmul , jako nejdražší poklad co mám.

"chyběla si mi beruško,,dal jsem jí pusu na tvář."ty mě taky Mami,, rozplakala se a ani já své slzy neudržel.

"ale notak , nemusíte přece plakat,, došel k nám Kacchan a objal nás oba zároveň

dostali jsme pusu a já malou položil. přestala plakat a někam si to dokráčela.

rozhlednul Jsem se kolem sebe. jsem doma.... konečně. "tak si pojď hajnout,,dovedl mě ke gauči který byl roztáhlej a byli na něm připravené polštáře a peřina. 

ale co mě dojalo byli na peřině růže, a zásnubní prsten s papírkem vezmeš si mě????
Kacchan si klekl a vytáhl z kapsy další papír a tužku.

"zaškrtni prosím možnost,, 

na papírku bylo bylo (Ano) a (Ne).
držel jsem slzy na krajíčků, a vzal si tu tužku. Zakrouzkoval Jsem odpověď a pustil to ven.
Kacchan se koukl na to co jsem odpověděl ,nato se hned zvedl  a objal mě."miluju tě,, pověděl mi.

"miluju tě,, usmál jsem se a koukl mu do očí. konečně mě políbil a já samozřejmě spoluoracoval.

I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)Kde žijí příběhy. Začni objevovat