x30x

602 34 4
                                    

po dvou měsících domácí péče se konečně začalo chystat na svatbu. chtěl jsem mít vše dokonalé.... sladěné barvy... vědět kdo kde bude sedět.. krásný oltář. bylo to pro mě stejně důležité jak dýchat.

potřebovala jsem to. vědět že to bude ten nejdokonalejší den v mém životě. že si tam řekneme Ano a budeme spolu celý zbytek života.

po tom co se stalo to byla vidina něčeho vo bylo fajn... možná vidina vysvobození.

a konečně to bylo tady...den D. den kdy se stanu Izuku Bakugou. Den o kterým se mi snívalo již jako puberťákovi.

vybrali jsme svatbu v kostele už jen kvůli malé ale hlavně že jsme oba věřící. ano bůh stvořil Adama a Evu aby tvořili pár. aby to byla muž a žena. ale taky si byl vědom že lidi nejde naprogramovat a že kdyby tam dal dva kluky že by se nejspíš do sebe též zamilovali.

ono ani tak nejde o nějaký zádek, tělo, prsa...ale o zu komunikaci...o tom kouknout se na toho druhého a vědět která Bije.

procházel jsem se po tom kostele již převlečen do krásných svatebních šatů které měli dokonalým střih. Ano mám šaty a nestydím se za to. jsou dokonalé a vždy jsem takové na svatbě chtěl.

četl jsem si svůj svatební slib a musel se usmívat. tohle je začátek nového života.

------ obřad -------

jsem tak strašně moc nervózní.... žaludek se mi svírá... již tu je semnou jen Jasmina a Harry který mě odvede k oltáři. "mamiiiii koukej sluší mi tooo,, usmála se na mě malá Jasmin.

zvedl jsem jí a dal jí pusinku na líčko. "strašně moc, princezno moje...tak šup už půjdeme,,

zase jsem jí položil a vydali jsme se k těm vchodovým dveřím do obřadní síně.

malá vešla první . já si začal mnout ruce.

"nikdy bych nevěřil že si vezmeš toho kdo ti tak moc ublížil ale musím uznat že vám to spolu mov sluší a je to pohodář... nemusíš být vůbec nervózní .. miluje tě ,, nastavil mi Harry Rámě a já se zavěsil.

".. mám strach,, šeptnul jsem.

"nemusíš mít strach, bude to v pořádku,, ujistil mě.rozezněla se hudba a velké dveře se rozevřeli. všechny oči padli na mě. ale já jsem vyhledal ty nejdůležitější. krásné červené očka která na mě koukala překvapení a neskutečnou něhou.rozešli jsme se v rytmu hudby.

Harry mě dovedl až k oltáři kde si mě přebral Kacchan. koukali jsme si do očí a jen se usmívali.

hudba dozněla a kněz přišel k nazdobenému oltáři. "Milí svatebčané... sešli jsme se tu..v srdci Ježíšovo aby jsme tenhle nádherný pár prohlasili mužem a mužem. Pokud má někdo nějaké námitky proč tento pár nespojit ve svazek manželský ať promluvit teď nebo ať navždy mlčí. ,,

všichni mlčeli a pozorovali nás. drželi jsme se za ruce a dívali si do očí.

"dobře vyzivam naše snoubence aby si řekli své svatební sliby, můžete začít Izuku Midoriyo,, pověděl a já se na to musel pořádně nadechnout.

"já Izuku Midoriya , tobě Katsuki Bakugou slibuji věrnost a svou oddanost. slibuju ti lásku která nikdy v životě nevyprchá...slibuju že tu pro tebe budu každý den, neustále i kdybysme od sebe byli přes celý svět. Slibuju ti rodinou pohodu a snahu,komunikaci a sám sebe,, usmál jsem se na něj.

"teď vy pane Bakugou Katsuki,, popohnal ho kněz.

kacchan vzal mou ruku a položil jí na svoje srdce.
"Já Katsuki Bakugou , tobě Izuku Midoriyo slibuju že to srdce co teď tluče , tluče jen pro tebe. že ti už nikdy neublížim tak jak jsem ti ublížil. že už tě nikdy neopustíme a nenecham samotného. že, tu pro tebe budu ,kdykoliv a budeš semnou moc o všem mluvit. slibuju že tě budu celý život ochraňovat a nenechám aby se ti něco stalo a proč ??? protože tě miluju tka moc že kdybych o tebe přišel nepřežil bych. stačilo to co se ti stalo..že si byl dva měsíce mimo... že jsi mě málem opustil..byl to pocit zoufalství a já už nikdy nechci aby se to opakovat. takže ti slibuji že už nikoho nenechám aby ti ublížil a slibuji ti mou věrnost a lásku dokonce mého života.,,

ukapla mi slza kterou mi okamžitě Setřel.

"táži se vás Izuku Midoriyo .... berete si zde Katsuki Bakuga za svého právoplatného manžela ?,,

"Ano,, usmál jsem se.

"Táži se vás pane Katsuki Bakugou.... berete si zde Izuku Midoriyu za svého právoplatným manžela??,,

"Ano,, usmál se na mě zpátky.

oba jsme měli slzy v očích a nemohli tomu uvěřit.

"prohlašuji vás za muže a Muže.... vyměňte si prsteny a dejte si novomanželský polibek,,

nandali jsme si prsteny a spojili naše rty. byl to krásný polibek který dokázal naší lásku a štěstí.

pan a pan Bakugo.... Nádhera

I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)Kde žijí příběhy. Začni objevovat