kyvnul jsem a čekal než ho doktor pořádně vyšetří. držel jsem ho za ruku a snažil se ho utěšit.
"Němel by teď moc mluvít... někdo ho škrtil..kouknu na bezpečnostní kamery...dneska ležet.. odpočívat..mluvit jen občas.. převážně psát na papír,,dal mu tužku a sešit . "nechám vás o samotě.... jeho propuštění to nějak neovlivní.jen snížíme otok a půjde domů,, usmál se na nás a následně odešel .
"lásko???..co se stalo??? napíšeš mi to?,,
kývl a vzal si blok s tužkou. chvíli tam něco psal a potom tu stránku vytrhl a podal mi jí.
'Prohlízel jsem si obrázky malý..byl jsem smutný a někdo zaklepal,
hned vo jsem dočetl jsem dostal další.
'rekl jsem dále v domnění že jsi to ty ale ...byl to....on...,
zrudnul jsem ve tváři a držel se abych ho nešel najít q zabít. muselo to být hrozný.
podal mi další papír a já se bál co se dozvím'bal jsem se..nemohl jsem se pohnout až do doby než šel ke mě.... říkal že prostě nemůžu umřít..a že jestli chci pokoje tak ať nepodavam trestné oznámení a ... dám mu dva miliony korun fo týdne,
po očku jsem viděl že začal plakat. Tak peněz se mu zachtělo .
podal mi poslední list , začal jsem číst.
'drzel mě pod krkem dost silně a strašně to bolelo..nemohl jsem dýchat dokud jsem nekyvl.. málem jsem se udusil.... potom mě bezohledně pustil a dopadnul jsem na zadek ... strašně to bolí,chci domů prosím.. postarej se o mě doma.. mám strach.. nechci tu být,
viděl jsem jeho zoufalost v uslzenych očích . opatrně jsem ho objal
"už se ti nic nestane.... jen ti dají nějaký lék na krk..a půjdeme domů,, kyvnul a objal mě na zpět.
tentokrát ho v tom nenechám.. když bude potřeba tak i zaplatím..ty peníze jsou nic ... hlavně aby byl v bezpečí a v klidu.
chvíli jsme se jen objímali a oak mu dali něco na ten otok krku. dostal kyslíkovou bombu a hadičky do nosu.
"budeme podepisovat reverz,, upozornil jsem sestřičku.
'oh... dobře.... zavolam vám potom doktora aby vám řekl co a jak... teď by bylo nejlepší kdyby se prospal, usmála de na nás a odešla.
"slyšels jdeme spinkat,, pomohl jsem mu na bok a lehnul k němu. šeptal jsem mu do ucha něco pěkného .
během chvíle usnul a já byl rád že je aspoň teď v klidu
ČTEŠ
I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)
Fanfiction18-ti letý Izuku Midoriya 20-ti letý Katsuki Bakugou co mají tihle dva společného?? možná vám napoví tohle 3 léta Sofie Zoe Midoriya chcete vědět více??čtěte ⚠️ vulgární mluva ⚠️ Yaoi ⚠️ možné 15+ scény. 1 místo - #cesko - 28.9.2021 1.místo - #ces...