Odnesl jsem ho k němu do pokoje a položil do postele.je strašně roztomilý ale.zaroveň je vystrašený... přitulil se ke mě pořádně a já pochopil že mě nepustí. nějak mi to ani nevadilo.Byl jsem strašně rád za to že mám zase trochu jeho důvěry.Hladil jsem ho po zádech a čuchal k jeho vlasům.Hej prostě....nedivte se jo?On vždycky hodně voněl.
Cítil jsem se najednou tak moc bezpečně.Pořádně jsem se přitulil a byl jsem mega spokojený.Já vím že jsem asi největší pokrytec ale prostě ....kdyby mě tam našel někdo jinej tak jsem asi mrtvej a Sofie by byla bez táty. začal jsem se zase klepat jak ratlík . Prostě chápete to??Já mohl umřít. "copak??,, zeptal se mě pohotově Kacchan. "j-ja...mohl....jsem....u-umřít.....k-kdybys m-mě nenašel ty,, rozbrečel jsem se .
Ne! to by se prostě nestalo...nikdy!"co to povídáš ? mě strašně mrzí že jsi to musel vidět....mělo to být už uklizené....budu se snažit ti toto trauma vymazat z paměti ju???jsi nesmírně statečný,, dal jsem mu pusu do vlasů a doufal že mi teď třeba nevlepí. chvíli jen koukal a pak se přitulil....že by mi odpustil??? uvidíme.
Prostě mi je s ním dobře ale samozřejmě si mě ještě neudobřil..s tím ať nepočítá.Furt to co mi udělal minule bolí a nejde na to zapomenout za jeden den.....prostě v páru s ním už být nechci ale kamarádi být můžeme.Navíc má tu dceru a já bych chtěl aby měla i druhého rodiče.Je to zlatíčko a prostě si to zaslouží....jen co jsem o tom začal přemýšlet tak e potvůrka hned vzbudila a začala plakat. "Copaaak,, hned jsem vyběhl z postele k její posteli která nevím kde se tady vzala. čapl jsem ju a ona se hned uklidnila. "Tatooooo,, a začala se hihňat. "čoooo jeeeee,, přistoupil jsem na její hru a ona byla happy. Byl jsem rád že je u toho Kacchan protože aspoň uvidí co ztratil. začal jsem si s ní hrát a pak j posadil na postel kde ležel i Kacchan který na nás celou dobu koukal.
"tati..kdo je ten pán?,, zeptala se Sof a já nevěděl co jí říct. ¨
Usmál jsem se na ní."já jsem....takovej strejda víš??? jmenuju se Bakugo a ty se jmenuješ princezno?,, vím jak se chovat k dětem. okamžitě se na mě usmála a spustila. "jmenuju se Sofí...ty jsi strejda jako tžeba strejda Harry??Loui?Liam...strejda papu a Zayn??.,, nevině se na mě koukla.Kdo že?? strejda Papu?koukl jsem se nechápavě na Iza. "Sof...je to strejda Nial.,, zasmál se.
To jsou ti kluci asi"aha...asi jo,, pokusil jsem se usmát.Vzal jsem mu domov...co jsem to za člověka.Způsobil jsem mu trauma.....je mi to líto...moc líto."já.... jestli chcete..můžete jít,, byla blbost to po něm chtít.Kdybych mu dal pokoj tak by byl teď štastný.
Co to sakra plácá?vždyť ..on chtěl abych tu byl 3.měsíce."hele....já....prostě....ty tři měsíce ti dám....jen..se tu nechci cítit ...jako ..nezvaný host nebo nebezpečně..jen nechci aby se Sof něco stalo,, pokusil jsem se usmát.
chvíli na mě koukal jak na největšího debila.s otevřenou pusou mě pozoroval."f-fakt???,, zeptal se a já kývl.
zbytek dne byl velmi klidný.Malá si hrála s Kacchanem který to s dětmi docela umí...byli jsme na zahradě,provedl nás vilou...bylo to fajn
ČTEŠ
I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)
Fiksi Penggemar18-ti letý Izuku Midoriya 20-ti letý Katsuki Bakugou co mají tihle dva společného?? možná vám napoví tohle 3 léta Sofie Zoe Midoriya chcete vědět více??čtěte ⚠️ vulgární mluva ⚠️ Yaoi ⚠️ možné 15+ scény. 1 místo - #cesko - 28.9.2021 1.místo - #ces...