x28x

543 37 3
                                    

"Co??,, zadivil jsem se a sedl si."neměl bys mluvit,, uvědomil jsem si.
Izu si také sedl a promnul očíčka."no .. zachránil si mě..ve snu.. před.. ním,, objal mě a já se musel usmát

zdá se mu o mě.
"awwww, miluju tě... jestli zi je lépe tak půjdeme domů ano??a už se nemusíš bát... ten hajzl s ek tobě už nepřiblíží..jsi v bezpečí,, ubezpečil jsem ho a dal pusu do vlásku.

kývl  na mě a  já šel tedy podepsat papíry na revers. došel jsem k recepci a vysvětlil co po nich chci.

"mhmmmm... takže... na bolest normálně paralen..ibalgin....na ten krk zabali a nemluvit..dkyby bylo něco naléhavého napichnete kapačku.dneska jí necháte celý den,, vysvětlila mi a já myslel že to je všechno.

"samozřejmě se musí šetřit a měl by polehávat, žádná fyzická  aktivita..ani sex,, koukla na mě vážně.

"ok ok..podepisu to,, podepsal jsem.

věci nám zbalili a já mohl pomoc Izovi se obléct."budeš hajkat a poslouchat,,dostal pusu , no a po půl hodincee jsme nasedli do Uberu a jeli domů.

konečně...po tak dlouhé době jsem cítil svěží vzduch a  jedu směr domů..za kamarády a mojí dcerkou. Sice jsem lehce unavenej maličko mě to pobolívá.

dojeli jsme před dům a Kacchan mi pomohle z auta.zaplatil a vytáhl z kufru všechny věci..i tu hroznou kapačku.

"jak to všechno odtahnes dovnitř?,, opiral jsem se o auto a koukal na něj.

"takhle... Kluci!!!!!!!!!!!!!!!,, zakřičel a během okamžiku se vyjorili 4 hlavy které s ek nám hnali.

Pomoooc

I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)Kde žijí příběhy. Začni objevovat