- - - - - skip 3 roky - - - - -
Asi bych vás měl uvést do děje.shrnu vám poslední 3 roky. Když jsem jel do Porodnice tak jsem ztratil vědomí a probudil jsem se až druhý den na pokoji s břichem bolavým. lékař mi řekl že při porodu nastaly komplikace a já ztratil hrozně moc krve a holčička je v rukou odborníků.
Takže jsem svojí holčičku viděl poprvé až po měsíci přes sklo. holčička byla prý první dvě hodinky úplně v pořádku ale pak zpozorovali že špatně reaguje na sluníčko.
Zjistili jí vzácné onemocnění zvané Xeroderma pigmentosum neboli XP. jednoduše její pokožka se nesmí vystavit slunečnímu svitu protože tím riskuje rakovinu kůže a ještě k tomu má nemocné průdušky či co.
Poprvé jsem si jí pochoval když jí byli 2 měsíce.bylo to něco úžasného.vůbec se mě nebála a já byl rád.doktoři mi vše vysvětlili a já si jí mohl odvézt konečně domů... samozřejmě jakoby ke klukům do vily ale prostě domů..
Vila byla speciálně upravená aby tam byla v bezpečí...zatmavená skla... lepší klimatizace atd.
Bylo to hrozně těžký si zvyknout na to že se mám okoho starat. díky bohu jsem měl kluky kteří mi neustále pomahali.
Sofinka byla často nemocná a docela dost zpomalená. takže jí ještě zjistili že jí pořádně ne spíná levá půlka s pravou půlkou.
Prej to není nic vážného jen jí budu muset věnovat více času.
Všechny roky byli náročný ale už chodí... trošku i mluví a neustále rozvíjíme její mozkové buňky.
Teďkom jí jsou 3 roky a je to prostě náročný.. uhlídat aby nepřišla ke kontaktům se sluníčkem a vynahradit jí to že nemůže na hřiště a užívat si jako ostatní děti.
Děláme různá cvičení aby se mozek rozvíjel a samozřejmě její astma hlídám.
Nemám moc času pro sebe ale to nevadí protože svojí dceru miluju a kluci si pomáhají.díky ním si mohu jít na hodinku až dvě lehnout.
Zrovna vařím snídani. Normálka..palačinky, jenže jak bydlíme v 6,5 tak toho dělám kvanta.dodělal jsem palačinky a všechny postupně vzbudil.
Svojí holčičku jsem si dolů donesl protože byla ještě ospalá. Posadil jsem jí do židličky a dal jí její talířek a vidličku.
"Dobrou chuť zlatíčko,, dal jsem jí pusinku do vlasů a sedl jsem si vedle ní.
Kluci došli dolů..popřali jsme si dobrou chuť a začali jíst.projížděl jsem instagram a všiml si jedné žádosti o zprávu.
Rozklikl jsem jí protože jsem chtěl vědět kdo píše.
Angry_Pomeranian - Izuku jsi to ty??
V tu chvíli jsem se začal dusit palačinkou.Harry mi bouchl do zad a tím jsem kousek vyplivl do ubrousků....
Jak se tohle mohlo stát....
Taaak konečně je tu kapitola čislo 3...co na to zatím říkáte....budu ráda za komentář.a hvězdičku ILY🖤
M.A.
ČTEŠ
I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)
Fanfiction18-ti letý Izuku Midoriya 20-ti letý Katsuki Bakugou co mají tihle dva společného?? možná vám napoví tohle 3 léta Sofie Zoe Midoriya chcete vědět více??čtěte ⚠️ vulgární mluva ⚠️ Yaoi ⚠️ možné 15+ scény. 1 místo - #cesko - 28.9.2021 1.místo - #ces...