×10×

787 44 1
                                    

"uděláme dohodu..budete tu s malou měsíc a já tak budu mít šanci tě získat zpět ...a když mě oak odmitneš tak ti odejdu ze života,, navrhl jsem a k mému překvapení  neprotestoval

"Stejnak bys mě donutil souhlasit.. měsíc přežijeme a pak budeme žít normálně,,

Koukal furt na mě ošklivě.achjoooo bere to jinak než jsem chtěl.prostě...mu musím ukázat že si ho zasloužím.

Odešel jsem t toho sklepa a poslal svého věrného kamaráda Todorokiho aby ho šel odvést do pokoje.

Todoroki's view

Zašel za mnou Katsuki abych doprovodil nějakého kluka ze sklepa do pokoje s postýlkou.koho to zas ten debil vězní. nic jsem na to neřekl a šel. Po cestě jsem si zapálil cigaretu a došel tam.

Otevřel jsem dveře a uviděl malého zelenovlasého kluka který držel malou blonďatou holčičku.

Zvednul hlavu a já uviděl jeho nádherný zelený oči.Proč někoho tak krásného vězní?!

"Oh..uhm.. mám vás doprovodit do pokoje tak pojďte,, řekl jsem mile a rukou pokynul aby šli.

Zvedl se i s malou a šel. Šel jsem za ním. Bože má tak krasnej zadek..tak akorát kulatej.

"Vidím že máte  dítě vyberu vám pokoj s velkými okny,, usmál jsem se na něj ale on můj úsměv nemohl vidět.

"Ne, malá nemůže na sluníčko,, odsekl a tak jsem ho tedy zavedl do pokoje kde byli zatáhlé závěsy.

"Díky,, hlesl a pak se podíval na postýlku a ironicky se zasmál.

"Bude stačit postel,,

Nic jsem neřekl a odtáhl postýlku pryč a už se tam neukázal....tyjo..jsem z něj tak nadr...ehm víme co.

Ten týpek odešel a já mohl malou položit."Tati já ci stlejdu kudrlinku,, pohladil jsem jí po vláskách.

"Víš princezno... teď je nějakou dobu neuvidíme...je to složitější ale neboj uvidíme je ju??? musíš teď být hodná a poslouchat a nikde se tu nebudeš toulat,,  sedl jsem si na postel  a ona ke mě vylezla.

"Dobže,, zasmála se .

Ještě chvilku jsme si povídali ale potom jsem viděl že se začala nudit a tak jsem se vydal jí najít nějaký papír a tužku aby si mohla aspoň malovat.

Vylezl jsem na chodbu...pfe je to tu fakt velký ale někam jsem se vydal. Nikde nikdo. Došel jsem do nějaké  asi pracovny  a tak jsem se tam porozhlédl.

Byl tam velký stůl a za ním židle.. různé knihy a obrazy.Na stole byla asi nějaká whiskey . Obešel jsem stůl a všiml si šuplíků. Otevřel jsem jeden a tam byla nějaká zbraň a dokumenty.

Jedna moje stránka se strašně lekla a chtěla by ten šuplík zavřít ale druhá chtěla prohledat ty dokumenty.

'jdeš pro papíry a tužky, vzpomněl jsem si.

Otevřel jsem další šuplík a tam jsem našel nějaké propisky a papíry... Vzal jsem je a půjčil jsem si nějakou knihu ať se taky nenudím.

Šuplíky jsem nechal otevřené a vratil se do pokoje. Malá  seděla  na posteli a kopala nožičkami.

"Mám pro tebe papíry,, Dal jsem jí je.Hned si začala malovat a já mohl rozečíst knížku.

To bude utrpení.....

--------------_-------------_---------_------------_------------

Taaak , po dlouhé době nová kapitolka, doufám že se bude líbit.
Co si zatím myslíte o todorokim.. hrozí Izukovi nějaké nebezpečí??
Zvládne malá žít měsíc ve vile kde nemají speciální okna???
M.A

I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)Kde žijí příběhy. Začni objevovat