Bakugou's Pov
Už jsou to tři roky co jsem se zachoval jako naprostý kretén.Snažil jsem se ho najít ale nebyl dohledatelný.kam se mohl vypařit???kam?!
Vím že neměl rodinu.Maminka mu umřela když jsme spolu začínali.Byla vážně nemocná a nezvladla to... ať jí je země lehká.
Adi se ptáte o kom mluvím či co jsem udělal tak strašného.
Bylo nebylo Mafián Bakugou si našel lásku svého života.Zelenovlasého prince z nádhernými oči, úsměvem a skvělým hláskem.Mafián Bakugou se ihned zamiloval a dělal vše pro to aby se onen zelenovlasý chlapec stal jeho přítelem.
Představil ho své rodině,přatelům a byli šťastný.Chlapec ho dělal lepším člověkem.Mafián změknul a nebyl tak zlej jako dříve.
Ovšem i onen stejný mafián se začal chovat jako blbec a když měl blbou náladu tak si jí vykřičel na svém příteli.
Zelenovlasý chlapec byl ale i tak furt s Mafiánem a vždy to snášel.Bohužel ani jeden nevěděli že chlapec může otěhotnět a když otěhotněl tak to Mafián neunesl.
Bylo to divné..nečekané a prostě..se lekl a svého zelenovlasého přítele vyhodil... druhý den se ho hned pokoušel najít a udobřit si ho ale už ho nenašel a jemu došlo že je naprostý kretén a hovado.
Konec pohádky... smutný co.Takže pokuď nešel na potrat tak teď je někde s naším 3 letým dítětem úplně sám.
Projížděl jsem instagram když v tom jsem narazil na fotku kde byl Můj Izuku a malá holčička v jeho náručí .
Koukl jsem se kdo to zveřejnil.
Harry Styles.... něco mi to říká...one direction... jasný! říkal něco o nějakým Harrym.
Koukl jsem se jestli ho tam nahodou neoznačil.Měl jsem happy den protože ho označil. Hned jsem si ho rozklikl..
'happy_Daddy'
Awww roztomilý....sakra má ho soukromý.
Požádal jsem o sledování a poslal žádost o zprávu.Angry_pomeranian- Izuku..jsi to ty??
A čekal jssm na odpověď .
Midoriya's Pov
Co mám teď dělat?jak mě mohl najít?? však..nemám profilovku a mám soukromý účet.začal jsem se klepat jako ratlík.
"Co se děje?,, Zeptal se Liam protože si všiml že jsem úplně mimo.
Chtěl jsem něco říct ale ozval se jen klepot mých zubů.Loui mě hned objal.
"Jsi v pořádku????,,hladik mě po zadech a to mě uklidnilo.Bojím se...co když nás najde a zabije..nebo mi vezme dcerku a zabije jí a mě bude mučit.....nebo co po mě sakra chce.
Utekla mi slza kterou jsem hned utřel.Nechci aby mě Takto sofie viděla.
Nadechl jsem se a vydechl
"Našel mě,,
-----_--------_------_-----_------_-------_-------_------_--
Taaak další kapča je tu.. doufám že se líbí a ráda si počtu vaše komentáře a klidně i konstruktivní kritiku...budu ráda jestli byste mi dali hvězdičku a doporučili svým přátelům.....tento týden budi mít víc času a tak výjdou aspoň 3 kapitoly.mám vás ráda...jinak nevím jestli jsem sem dávala fotku Sofie tak vám jí sem hodím Love you!
M.A
ČTEŠ
I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)
Fanfiction18-ti letý Izuku Midoriya 20-ti letý Katsuki Bakugou co mají tihle dva společného?? možná vám napoví tohle 3 léta Sofie Zoe Midoriya chcete vědět více??čtěte ⚠️ vulgární mluva ⚠️ Yaoi ⚠️ možné 15+ scény. 1 místo - #cesko - 28.9.2021 1.místo - #ces...