"lásko...jak se cítíš??,, Přišel zamnou Kacchan do nemocnice s krásnou kyticí.byla Opravdu nádherná.
"je.mi lépe,, pousmál jsem se a kytičku přijmul. Přivoněl jsem . Nádherně voněla.
"zítra už půjdem domů... uděláme si filmoví večer .. malá se na tebe těžší,, poslouchal jsem jeho slova.tak uklidňující hlas.Hlas který miluju.
"miluji tě,, chytl jsem ho za ruku. Chytl mě taky za ruku a dal mi pusu. "Taky tě miluju,,
Je to už druhý měsíc co je Deku v kómatu. Po zdravotní stránce se pomalu v něčem léčí. kosti se zahojili a už nehrozí vnitřní krvácení. Podlitiny a modřiny už taky zmizí nebo zmizeli.
Ale čím déle je v komatu ,tak trpí ostatní orgány..jako plíce. Bohužel vůbec nepřibírá.
Chodím tam každý den.. držím ho za ruku.. povídám si s ním.. čtu mu.. zpívám... Pláču.
Doktor se obává že se nevzbudí...prej je to možné kvůli tomu jak dlouho byl podchlazený a jak se snažil udržet na živu..a. ty dvě zástavy.
Mozek prej mohl prožít takovej šok že je Možná Izuku už po 'smrti' .
Po mozkové smrti a prej ho možná drží naživu jen přístroj.
Já ale věřím že to tak není..Izuku bojuje a snaží se vzbudit.
"Jdu za maminkou ju???poslouchej strejdy,,
Jo.. zařídil jsem aby ho převezli fo Londýna. svůj gang jsem předal Kirishimovi a nelituju toho. Bydlíme zatím s kluky ale stavím domeček... Vždy mluvil o domečku s vyhledem na moře a tak mu jeden takovej stavím.
"Kdy přijde domů?,, Zeptala se smutně.
Klekl jsem si abych byl v její výškové úrovni.
"Víš maminka je moc moc nemocná a musí se pořádně vyléčit,ale určitě se brzo vrátí domů...namalovalas jí obrázek že???,,Kývla a běžela pro něj. Donesla nádherný obrázek kde jsme jako jedna velka rodinka.
"Maminka bude mít radost,, usmála se na mě a odběhla, já mohl vyrazit.
Došel jsem do nemocnice a rovnou zabruslil do jeho pokoje. Furt spinkal ale aspoň nebyl napojen na hadičky.
Sednul jsem si vedle něj a obrázek položil na stolek.
"Lásko, lásko.. už to jsou dva měsíce.. vzbuď se prosím... potřebuju tě,, opřel jsem si hlavu o jeho ruku.
Jsem už fakt na dně... chtěl bych vidět jeho zelené očka. Prosím
Po tváři mi sjela slzička až na jeho ručku...a najednou mě někdo pohladil po tváři
ČTEŠ
I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)
Fanfiction18-ti letý Izuku Midoriya 20-ti letý Katsuki Bakugou co mají tihle dva společného?? možná vám napoví tohle 3 léta Sofie Zoe Midoriya chcete vědět více??čtěte ⚠️ vulgární mluva ⚠️ Yaoi ⚠️ možné 15+ scény. 1 místo - #cesko - 28.9.2021 1.místo - #ces...