x23x

599 34 7
                                    

přesunuli mě na normální nadstandartní pokoj. já říkal že by mi nevadil i normální..obyč ale Kacchan o tom nechtěl ani slyšet...a nakonec jsem asi rád. protože přeci jen.... když slyším mužský hlas tak mi v hlavě problikne

'davej si pozor.... udělá ti něco...uteč,

takhle jsem tu v klidu.Po zdravotní stránce mi je docela fajn. dělali mi různé testy jak mi funguje mozek a tak .

testy prej dopadli dost dobře a že jakmile mi přestanou teploty tak budu moct jít do domácí péče. strašně moc se těším na ten můj malej zázrak a na ty naše magory.

🤍Kacchan - copak děláš?

koukl jsem se na zprávu a musel se pousmát  Kacchan když nemůže být u mě tak mi neustále píše. baví mě hrát si na tajemného a pak si ho udobřovat.

v ten moment co jsem chtěl odepsat mi přivezli  snídani a  tak jsem schoval mobil.
nejsou rádi když koukám do telefonu..prej bych spíš měl pospávat když tu nemám návštěvy ..ale já spal 3 měsíce..i v noci mi dělá problém usnout.

usmál jsem se na sestřičku.

'a dneska to sníte už celý.... takhle to nejde abyste nám nejedl..jinak nepůjdete domů, pohrozila mi.

"dobře dobře,, odkyval jsem jí to  aby odešla a já měl klid.

odešla a já odkryl pokličku a věděl jsem že tohle nesním... já si asi zvykl na lepší věci nebo já nevím....ale když vám donesou tohle

Me - chci domů 😫😫😫 koukej co mám snídat:

Me - chci domů 😫😫😫 koukej co mám snídat:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

nechápejte mě zle.... nejsem moc  vybíravý...okurka je dobrá ale když vidíte tvrdý chleba když vás bolí v krku...nezabalene máslo a cosi vo vypadá asi jako paštika na kterou mám alergii...

vzal jsem si tu okurku a začal jí okusovat

🤍Kacchan - chudáčku 😔 donesu ti něco z domova.. musíš mít hlad

usmál jsem se...no není dokonalej??

Me -♥️♥️♥️🤍♥️🤍♥️🤍♥️♥️🤍

okurku jsem snědl a opatrně jsem šel do koupelny vyčistit si zoubky.kroky ještě maličko bolí...prej to je furt tím zadkem... že to ještě budu nějakou dobu cítit.... že když jsem spal tak tyhle smysly byly otupené a že je budu cítit teď.

je to jako..po porodu.... adi jste si mysleli že jsem měl císaře že?? ne  to opravdu ne... mám nějak prej předkládané orgány aj. 

I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)Kde žijí příběhy. Začni objevovat