Dozpíval jsem a položil malou Sofinku která usnula na polštář. Přikryl jsem jí a šel omrknout koupelnu.vešel jsem dovnitř a uviděl nádhernou velkou vanu ,sprchový kout a umyvadlo.Bylo to tu fakt moc pěkný ale radši bych se vrátil ke klukům..přeci jen Sofinka je tam zvyklá..a já více méně taky protože tam mám práci..máme tam doktory a prostě jsem si zvykl na to žít v Anglii a ne v Japonsku.
Nakonec jsem se rozhodl jít najít někoho kdo by mi mohl opatřit aspoň oblečení pro malou.vyšel jsem z pokoje a srazil Kacchana!UPS! to jsem nechtěl..i kdyyyž..hah patří mu to.
AU! zrovna jsem chtěl jít dovnitř když v tom se otevřeli dveře a bum do čela."shiiit!,,chytl jsem si čelo."omlouvám se ale nemáš tam stát jak naprostý idiot..kdo si stoupne za dveře?,,shit...za tu dobu se mega změnil . On je naprosto drzej."chtěl jsem jít dovnitř....místo toho jsem schytal ránu do čela,, zabručel jsem.dobře je to trochu moje vina...kdybych neodposlouchával tak mě nic nebolí.
"no co si chtěl,, založil si ruce na hrudi. "popovídat si zlatoooo,, a už jsem viděl jak uplně zrudnul vzteky a málem mi jednu vlepil. Tak to ne...musí si uvědomit kdo tu je pánem. Přirazil jsem ho na zeď a jeho bradu si podzvedl aby na mě koukal.
"takhle by to nefungovalo....ty tu nejsi pánem,, koukali jsme si do očí.na sucho polkl. V jeho očích jsem ale neviděl strach nebo něco takového. Byla to vášeň a chtíč. Bylo to jako před tím vším....v tuto chvíli jsme vnímali jen sami sebe a nic okolo nás. koukali jsme si do očí a já se přibližoval k jeho rtům.
.
.
.
už to vypadalo že konečně znovu ochutnám jeho rtíky po 3 letech ale najednou se ozval pláč a hned mě odstrčil a běžel do pokoje.Okay...tak holt ne.
Právě vůbec netuším co se to stalo. Chtěl jsem aby se mě dotýkal...chtěl jsem aby mě políbil. Byla to magická chvíle jak za starých dobrých časů. Kdybych mu na tuhle hru přistoupil ..ublížil by mi....vzal by mi malou....neodpustím mu..ještě že začala plakat.
došel jsem tam. "Copak mimi??,, sedl jsem si k ní a ona se ke mě přitulila."bálá...že utekl,, fňukla ."nebooj, od tebe bych neutekl...táta ti šel najít něco k oblečení a hamku víš??,, usmál jsem se na ní.Taky se na mě usmála.
Nakonec jsem jí povyprávěl pohádku o princezně kterou unesl drak a znovu usnula....a já mohl přemýšlet o tom co se málem stalo.....
ČTEŠ
I'm sorry! [Yaoi!!!Bakudeku](mpreg)
Fanfiction18-ti letý Izuku Midoriya 20-ti letý Katsuki Bakugou co mají tihle dva společného?? možná vám napoví tohle 3 léta Sofie Zoe Midoriya chcete vědět více??čtěte ⚠️ vulgární mluva ⚠️ Yaoi ⚠️ možné 15+ scény. 1 místo - #cesko - 28.9.2021 1.místo - #ces...