I hate you

1.1K 47 84
                                    


Nos, bemutatom nektek a Stray Kids-et, a mi kis bandánkat.

Chan, ő a csapat leadere és olyan, mintha az anyukánk lenne. Tökéletes hangja van és még rappelni is tud.

Changbin, egy morgós medve, de igazából hatalmas szíve van és egy igazi aegyo király. Mindannyiunk közül ő rappel a legjobban.

Hyunjin, nos Hyunjin egy igazi dráma királynő, de így szeretjük, nem mellesleg nem hiába ő a csapat viasual-ja, hiszen borzasztóan jól néz ki és az egyik legjobb táncosunk.

Én, Han Jisung, aki a többiek szerint nagyon tehetséges mind rappelésben, mind éneklésben, a táncomon viszont van még mit csiszolni.

Felix, szerintem a legaranyosabb tag, hihetetlenül édes és gondoskodó, akárcsak Chan. Mély hangja pedig roppant különleges és elképesztő, ráadásul nagyon jól táncol, ugyanúgy, mint Hyunjin.

Seungmin, ő egy aranyos puppy, aki imád kötözködni a legfiatalabb taggal. A hangja pedig egyszerűen gyönyörű.

Jeongin, ő mi is maknae-nk, imádnivaló, de be kell valljam, hogy tud kis gonosz manó is lenni, de így szeretjük. És nem fair, hogy magasabb nálam:(

És végül..

Lee Minho, direkt szólítom a teljes nevén, egy egoista fasz, tudom, hogy mivel egy csapat vagyunk jól ki kéne jönnünk, de egyszerűen ki nem állhatom és ez az érzés kölcsönös, mindig okoskodik, ha éppen elrontok valamit a táncban és rögtön nekem esik, hogy egy balfasz vagyok és tehetségtelen, bezzeg ő, még énekelni sem tud, persze, hogy JYP kibaszta még a survival showbam, bárcsak ne vette volna vissza..

Most is épp gyakorolni indulunk, a héten ő tartja a tánc órákat, minden héten váltva van, és vagy Felix, vagy Hyunjin tart rajta kívül még próbákat, de most rajta van a sor, remek..

-Rendben, mindenki melegítsen be, és egy egyszerű gyakorlattal kezdünk - utasít Minho, mi pedig tesszük, amit kért. Igaza volt, tényleg elég könnyűek a mostani gyakorlatok. Épp a tükörben figyeltem saját mozdulataim mikor Minho beállt elém ezzel teljesen összezavarva, természetesen felbuktam, amit észre is vett és felém fordult.

-Istenem Jisung, még egy ilyen egyszerű lépést sem bírsz megcsinálni? Akkor mi lesz veled később a bonyolultabb koreográfiáknál? - ingatta fejét.

-Te álltál be elém, elvontad a kibaszott figyelmem - sziszegtem idegesen.

-Ha a saját lábaidra figyelnél a tükörképed helyett akkor nem taknyoltál volna el, balfasz - morogta orra alatt az utolsó szót, de hiába, nekem túl jó hallásom van.

-Kit neveztél te balfasznak? - léptem elé ökölbeszorított kezekkel, olyan szívesen behúztam volna neki.

-Téged, Jisung - bökött mellkasomra mutatóujjával, mire idegesen söpörtem le kezét magamról.

-Fúj, ne érj hozzám - néztem rá idegesen.

-Oh, és miért is ne? - húzta fel szemöldökét és közelebb jött.

-Mert utálom, ha te érsz hozzám - hangsúlyoztam ki a 'te' szót és elhúztam ajkaim.

-Kár, pedig hozzád fogok - nézett szemeimbe és mellkasom kezdte tapogatni, mire hasam görcsberándult és hirtelen leizzadtam, szívem pedig hevesen vert mellkasomban, nem értettem ezt a reakciót, de minden bátorságom összeszedtem és lesöpörtem magamról Minho kezeit.

-Azt mondtam, hogy ne érj hozzám, undorító - morogtam idegesen.

-Hagyjátok abba - lépett közénk a leader mielőtt behúzhattam volna egyet Minhonak.

minsung oneshotsWhere stories live. Discover now