Plushie

574 39 49
                                    

2021.09.14.

Lee Minho és akkori párja, Hwang Hyunjin éppen a parkban sétáltak, mikor észrevettek egy rózsaszín macska plüsst a homokban. Szegény már teljesen összekoszolódott.

-Nézd, egy plüss, vajon ki hagyhatta itt? - vette fel a földről Hyunjin.

-Add ide, kiderítem - vette el kezéből és alaposan szemügyre vette a puha játékszert.

-Oh nézd, a nyakában van egy kis biléta, mint az élő macskáknak - mondta Minho és leolvasta a címet.

- ─ utca 14. Az nincs is messze, gyere - kiáltott fel vidáman az idősebb és párja kezét megragadva indultak meg a megfelelő irányba.

Mikor odaértek egy otthonos lakás várta őket. Bekopogtak és pár perc múlva egy fiatal, mogyoró barna hajú fiú nyitott ajtót, de amint meglátta ki is áll ott megszólalni sem tudott.

-Jisung?

-Minho?

Tíz évvel ezelőtt, 2011.

A kis Minho a játszótéren játszott a homokban a többi barátjával, mint egy normális 12 éves mikor meglátott egy plüsst a homokban. Egy rózsaszín kiscica volt. Felvette és elkezdte keresni a gazdáját.

Már a fél nap is lement mikor észrevett egy kisfiút. Mogyoró barna haj, sötét barna íriszek. Pufi pofi. Minho szinte elolvadt a kisfiú látványától.

-Hey - hallotta meg a barna hajú hangját.

-Nem láttad a cicám? Rózsaszín volt, és körülbelül ekkora - tárta szét karjait édesen, hogy megmutassa mekkora volt az ő szeretett plüsse.

-Ami azt illeti, tessék - vette elő háta mögül a cica plüsst, amit a fiú egy széles mosollyal vett el és ölelt magához.

-Köszönöm szépen Hyung, megmentetted az életem - vigyorgott és magához ölelte Minhot, aki meglepődött a kisebb ezen tettére, de viszonozta a kellemes ölelést és szorosan húzta magához a másikat.

-Hogy hívnak kisfiú? - kérdezte az idősebb mikor elváltak egymástól.

-Han Jisung vagyok és egy mókus a jelem az oviba - mosolygott, amit az idősebb nagyon édesnek talált.

-Nagyon aranyos vagy - mosolyodott el és megcsipkedte a kisebb arcát -Én Lee Minho vagyok.

-Szép neved van Minho Hyung!

-Neked is Sungie - mondta és nem bírta abbahagyni a mosolygást. Egyszerűen túl édes volt ez a fiú.

-Képzeld ma lettem 8 éves!! - ugrándozott Jisung, mire a másik felnevetett -Boldog születésnapot Jisung.

-Köszönöm!! És képzeld, te adtad nekem a legjobb ajándékot!

-De hát nem is adtam semmit - nézett kérdőn a kisebbre.

-Butus, hiszen megtaláltad a plüssöm, amit azt hittem, hogy már sosem kapok vissza - mosolygott és egy puszit nyomott Minho arcára, aki teljesen lefagyott és arca paradicsom vörös lett.

-Holnap találkozunk Hyung. Egésznap a parkban leszek - vigyorgott és elfutott.

Az idősebb mosolyogva figyelte a távolodó fiú alakját és visszament a játszótérre legjobb baratjához, Chanhoz.

-Na mi az Minho? Mitől vagy ilyen vörös? Beteg vagy? - kapkodott az idősebb és az anyukájához akart szaladni, de Minho megállította.

-Nyugi, jól vagyok, csak lett egy új barátom és örülök neki - mosolygott.

minsung oneshotsWhere stories live. Discover now