The Party 18+

1K 46 68
                                    

-De Jisung, jó lesz, muszáj eljönnöd - kérlelte legjobb barátját Felix, ám sikertelenül.

-Lesznek csajok is - dobta be Felix és azt hitte, hogy ezzel az egy mondattal bizony meggyőzi Jisungot, de sajnos ez nem így lett, ugyanis a szőke fiú meleg, és egyáltalán nincs oda a lányokért.

-Valami jobbat mondj - fintorgott és a kezében lévő távirányítóval bekapcsolta a TV-t valami nézhető film reményében.

-De ne már Jisung, ki ne akarna egy csajokkal teli buliba menni és megfektetni őket? Gyere már.

-Nélkülem is tudsz dugni, minek kellek én oda?

-Hogy végre te is kimozdulj otthonról és ne csak azt várd, hogy becsengessen hozzád a pizza futár nap, mint nap. Vagy talán kavarsz a csajjal? - huzogatta szemöldökét Felix, mire Jisung csak mellkason csapta.

-Fúj, dehogy - morgott és inkább a televíziónak szentelte figyelmét.

-Pedig össze kéne szedned már valami csajt, még a végén azt hiszik, hogy buzi vagy - nevetett fel a szeplős, de Jisung csak egy gyilkos tekintetet küldött felé és kiment a szobából.

-Jó, jó, sajnálom, csak vicceltem - ment utána az ausztrál.

-Nem volt vicces Lix - motyogta Jisung, de ezt a pár szót is épphogy ki tudta préselni magából, mert már a sírás szélén állt.

-Sajnálom, nem akartalak megbántani - ölelte magához legjobb barátját, aki remegve ölelt vissza.

-Talán mégis elmegyek abba a buliba - mondta miután elengedte a másikat.

-Tényleg? Nagyszerű!! Gyere, keresünk neked valami ruhát - pörgött fel Felix, de Jisung megfogta a karját.

-Nem, én választom ki a ruháim, te menj haza készülődni és itt találkozunk. Ja és még valami, akármit veszek fel, nem gúnyolhatsz vagy nevethetsz ki, mert az én döntésem és az én testem - mondta szigorúan.

-Rendben, akkor itt találkozunk, szia Jisung - intett a szeplős és már el is hagyta a lakást.

A szőke a szekrénye elé állt, s azt kinyitva kezdett válogatni a ruhái közül.

-Hmm, talán ez jó lesz - vett elő egy fekete mini szoknyát és egy fekete-fehér csíkos pulóvert, s egy szintén fekete combfixet.

-Tökéletes - nézett magára a tükörben, majd a fürdő felé vette az irányt.

Kifestette a körmeit rózsaszínre és a sminkét is épphogy megcsinálta, mikor Felix csengetett.

-Wow, ez wow - nézett rá a szeplős és nem talált szavakat.

-Csak semmi gúnyolódás - mutatta fel mutatóujját Jisung.

-Nem..nagyon jól nézel ki. Esküszöm - mentegetőzött.

-Akkor menjünk - mondta a szőke és elhagyták a lakást.

-Akkor te meleg vagy? - kérdezte az ausztrál.

-Mint a nap - vágta rá magabiztosan Jisung.

-Hmm, rendben, én nem ítéllek el, remélem tudod, hogy mindenben támogatlak és amit korábban mondtam, nem volt szándékos..

-Tudom Lixie, ne aggódj - mosolygott Jisung és magához ölelte legjobb barátját.

Jisung

Jisung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
minsung oneshotsWhere stories live. Discover now