Lee Minho, egy húszas éveiben járó fiatal férfi, aki világ életében heteronak vallotta magát, most mégis egy meleg sztriptíz bárban ül, mert fogadást kötött a legjobb barátjával, miszerint, ha Chan bevallja érzéseit kiszemeltjének, a szeplős Lee Felixnek, el kell töltenie négy egész órát egy meleg bárban. Chris nem volt hülye, tudta, hogy legjobb barátja meleg, még talán nála is melegebb, de magának sem meri bevallani.
A színpad előtt ül, a második sorban és nézi a félmeztelen fiúkat, ahogy a rúdon tekeregnek, néha-néha végigsimítva testükön. Elundorodik mikor egy sötét, hosszú hajú srác hirtelen beleül az ölébe és úgy kezd mozogni egy kisebb öltáncot adva az idősebbnek, aki próbálja nem ellökni a fiút, de amikor az Minho pólója alá próbál beférkőzni kezeivel feláll a székből ezzel egyenesen a földre száműzve a sztrippert, aki pislogva bámul a dühös szempárba.
A fiatal férfi már indulna ki a bárból, de egy szőke, vékony fiú lép a színpadra és formás feneke szinte vonzza az idősebb tekintét, így az úgy dönt, hogy visszaül helyére, s végignézi, hogy mit produkál a táncos.
A kisebb a rúd mellé lép és úgy kezd bele produkciójába, s időközben ledobja magáról a felső testét takaró sötét textilt, ezen mozdulat pedig sok nézőnek okoz gondot, de mikor a fiatal táncos lehámozza a falatnyi rövid nadrágot, ezzel mégjobban a férfiak elé tárva félgömbjeit sok ember szaladt ki a mosdóba, hogy ott könnyítsen magán, miközben a szőke erotikus mozdulatai jelennek meg szemeik előtt. Azonban Minho nem tesz így, csak nyugodtan figyeli a fiút, ahogy a rúd körül tekereg, nem különösebben érdekli, hogy mit csinál a táncos, szemeit folyamatosan fenekén tartja, amit a kisebb is észre vesz és úgy dönt, hogy tánca végén saját magától fogja elvinni a férfit az egyik szobába, hogy ott érje el, hogy az idősebb keményen megbassza.
A szőke izzadtan lép el a rúdtól és egyenesen Minho felé veszi az irányt, aki meglepődve figyeli az egyre közeledő fiút.
-Szia, Han Jisung - lép elé mosolyogva a kisebb.
-Ohm, Lee Minho - méri végig tetőtől talpig az előtte állót, és próbálja magában letagadni, de nagyon is tetszik neki, amit lát.
-Nézel még egy darabig vagy jössz is? - kuncog fel Jisung, amit Minho igazán édesnek talál, de válaszolni sincs ideje, mivel a táncos megragadja karját és egyenesen belöki az egyik üres szobába, s kulcsra zárja az ajtót.
-Tudod - teszi kezét a fiatal férfi mellkasára -Nem tudtam nem észre venni, hogy végig a seggem nézted - vigyorog Jisung és lelöki az idősebbet az egyik vörös fotelbe, s helyet foglal ölében.
-Rosszul láttad - próbálja ellökni a kisebbet, de valamiért túl gyenge most hozzá.
Jisung csak kuncog ahogy a hevesen tiltakozó, de erőtlen barna hajút figyeli.
-Nem kell tagadnod, mert úgysem tudod - simít végig felsőn keresztül az idősebb mellizmain, mire az teljesen megfeszül.
-Csak lazulj el - suttogja fülébe és kicsit rá is harap. Minho megborzong, amit a kisebbnek muszáj megmosolyognia.
-Szóval, mi szél hozott ide? - kérdezi a szőke, miközben közelebb simul Minho testéhez és megmozdul ölében.
-Semmi közöd hozzá, különben is, akármit csinálsz, én hetero vagyok, már most lemondhatsz arról, hogy én beteszem neked - fordította el fejét idegesen az idősebb, ezzel tökéletes célponttá téve nyakát Jisung ajkainak, aki nem habozva hinti be apró, nyálas puszikkal a szabad területet, néhol erősebben meg is szívva azt.
-A tested nem ezt mondja - vigyorog a táncos és ismét megmozdítja csípőjét a férfi ölében és eléri célját; Minho felnyög, ez a hang pedig nagyon tetszik az ölében elhelyezkedő fiúnak.