Remember me II. (18+)

848 43 122
                                    

-Nálam alszol? - kérdeztem Jisungot, aki időközben elterült rajtam és úgy nézte a TV-t. Már nagyon késő van és nem engedném haza a sötétben.

-Persze - mosolygott és egy puszit nyomott az arcomra, amibe teljesen belepirultam.

Hihetetlenül boldog vagyok, hogy Jisung itt van nekem, hosszú idő óta ő az egyetlen, aki törődik és foglalkozik velem. A szüleim pár éve meghaltak, a barátaim pedig elhagytak, amikor elmondtam nekik, hogy meleg vagyok. Egyedül maradtam és egyedül saját magamra és a cicáimra számíthattam. Depresszióval küzdök anyám és apám halála óta és úgy éreztem, hogy felesleges léteznem, ezért pár napja megpróbáltam felvágni az ereim, de a postás épp akkor jött és megtalált a nappaliban. Kihívta a mentőket, akik sürgősen elküldtek a pszichiátriára, de, ha jobban belegondolok, nekik köszönhetem, hogy találkoztam Jisungal..

-Min gondolkodsz?

Jisung édes hangja zökkentett ki.

-Csak, hogy milyen szerencsés vagyok, amiért találkoztam veled - mosolyogtam és összeborzoltam szőke tincseit.

-Én szerencsésebb vagyok, amiért te itt vagy nekem - bújt hozzám közelebb, szinte hallottam a szívét, ami iszonyat hevesen vert, akárcsak az enyém.

Simogattam a puha haját, miközben gyönyörű arcát figyeltem, s a csillogó szemeit amelyekkel a TV-t figyeli. Tényleg nagyon szereti az animét.

-Sungie.

-Hmm? - hümmögött és felnézett rám.

-Szeretlek - mosolyodtam el.

-Én is szeretlek Minho - kuncogott és egy apró puszit nyomott ajkaimra és ismét visszafeküdt mellkasomra.

(...)

Miután mind a ketten sikeresen lefürödtünk elővettem Jisungnak egy szürke boxert és egy lila oversize pólót. Nagyon édesen nézett ki a ruháimban.

-Ahh, túl aranyos vagy így - sóhajtottam fel drámaian és kezem homlokomhoz emeltem.

-Dráma királynő - nevetett és elém lépve hintett egy lágy csókot ajkaimra, majd megfogta a kezem és belökött az ágyba, ő pedig csípőmre ült.

-Jisung? - néztem rá kérdőn.

-Nyuh, játszunk egy kicsit - vigyorgott és ajkaival célba vette nyakamat és lágy csókokat kezdett hinteni a már felhevült bőrömre, majd fogai közé vette azt és megszívta, aminek eredményeképpen egy halk sóhaj hagyta el ajkaim, ami úgy tűnik tetszett neki, mert még több és több lila foltot hagyott rajtam.

Fordítottam helyzetünkön így én voltam most Jisung felett és én is szívás foltokkal leptem be a nyakán lévő bőrfelületet.

-Minhoh - nyögött fel, amikor csípőm az övéhez nyomtam.

Lehúztam felsőjét, s később rólam is lekerült a felsőtestem takaró textil.

-Jisung, nagyon sexy vagy - morogtam fülébe és lehámoztam az alsóját és ujjaimmal körbe fontam merevedését, amit egy jóleső nyögéssel reagált le.

-Minhoh, dugj meg - nyögte én pedig megszabadítottam magam az alsónadrágomtól és pár perc múlva már Jisungban is voltam.

-Ahh~

(...)

-Ez nagyon jó volt - lihegte mellkasomon feküdve.

-Te pedig kibaszott sexy voltál - nyomtam egy puszit arcára, de Jisung szinte azonnal elaludt karjaimban.

minsung oneshotsWhere stories live. Discover now