Wish

587 50 51
                                    

-Jisung-ah, gyere ide kérlek.

Igen, ő itt a hetero legjobb barátom Lee Minho, akibe menthetetlenül beleszerettem, de hát ilyen az élet, nem lehet minden fiú meleg, ahogy a többi barátom se, én vagyok az egyetlen meleg közöttük és ez néha kissé frusztráló tud lenni.

-Megyek már - kiabáltam vissza és legjobb barátom felé vettem az irányt.

-Jisung, ő itt a barátnőm, Yeona, Yeona, ő itt a legjobb barátom Jisung - mutatott be egy szép, hosszú barna hajú lányt. Őszintén szólva nagyon jól nézett ki és teljesen mértékben Minhohoz való volt. Ugyan fáj, de muszáj elfogadnom a tényt, hogy Minho hetero és semmi esélyem nála.

-Örülök, hogy megismerhettelek, Minho már nagyon sokat mesélt rólad - mosolygott a lány miközben kezetráztunk.

-Én is örülök, hogy találkoztunk - erőltettem magamra egy kisebb mosolyt, hogy ne rontsam el Minho kedvét.

-Nem baj, ha ebédnél mellénk ül Yeona is? - kérdezte Minho egy hatalmas mosollyal az arcán és látszott rajta, hogy reménykedik, hogy a válaszom igen lesz és ki vagyok én, hogy nemet mondják, Neki?

-Persze - bólintottam egy aprót.

-Te vagy a legjobb Jisung, imádlak - kuncogott, oh hogy én mennyire is imádom ezt a hangot..

-Mhm - hümmögtem és megindultam az asztalok felé, nyomomban Minhoval és Yeonaval.

-Hey Jisung, meghoztad a hercegedet? Oh, ki ez? - nevetett fel Changbin.

Hát igen, Changbin, Chan és Felix mind tudják, hogy bejön nekem Minho és imádnak ezzel szivatni..

-Ő itt Kang Yeona, a barátnőm. Yeona a fekete hajú törpe Changbin, a szeplős elő napsugár Felix, a szőke göndör hajú kenguru Chan, a hosszú szőke hajú Hyunjin, mellette Seungmin és végül a fogszabályzós kis baby az Jeongin - mutatta be a többieket is Minho.

-Oh, örülök, hogy megismerhettelek titeket is srácok - mosolygott Yeona és leült az asztalhoz Minho mellé.

-Yah, Jisung te csak nézel vagy le is ülsz? Csak vigyázz ne legyen túl meleg a szék - nevetett fel Hyunjin, mire én csak egy halk sóhaj kíséretében leültem Jeongin mellé.

Tudom, hogy csak viccelnek, de akkor is rosszul tud esni..

-Oh, Sunmi, Miyoung, itt vagyunk - intett a két arra járó lánynak Hyunjin, akik egyből felénk vették az irányt.

-Oh, el is felejtettem, ő itt Sunmi, a barátnőm, ő pedig.. - kezdett vele Hyunjin.

-Ő itt Miyoung, az én barátnőm - mosolygott büszkén Changbin.

-Ha ezek itt fognak romantikázni én ide hányok - morgott Seungmin, az egyetlen (persze rajtam kívül) akinek nincs barátnője és az egyetlen, akiről gyanítom, hogy nem is lesz, totál gay vibe-ja van az egész srácnak.

-Same bro, same - veregettem meg a vállát együttérzően.

-Kár, hogy a mi barátnőink nincsenek itt - szomorodott el Jeongin és Chan.

-De én holnap után láthatom - vigyorgott Felix.

Hát igen, Felixnek holnap után lesz a szülinapja, egy nappal az enyém után, de kétlem, hogy bárki is tudná, hogy nekem holnap van, természetesen Minhon kívül.

-Oh igen, akkor lesz a szülinapod - kiáltott fel Jeongin, Felix pedig csak mosolyogva bólintott egyet.

-Jisungnak pedig holnap - szólt közbe Minho, mire kiköptem az összes vizet.

minsung oneshotsWhere stories live. Discover now