Trouble 18+

1.1K 52 19
                                    

⚠️ this is still shit ⚠️

-Na mi lesz? Gyere te vakarcs - morogta Jisung egy csapat kis srácnak, akik egyből nekiugrottak és ott ütötték ahol érték, de Jisung erősebb volt és lerázta magáról a három fiút és egyenként zúzta be az összes orrát, majd sípcsontjukba rúgva érte el, hogy a földre zuhanjanak.

-Na? Ennyi volt? Üssetek csicskák - vigyorgott, de ekkor mind a négyen meghallották a rendőr autó hangos szirénázását, s teljesen lefagytak.

Elfutni sem volt idejük, két rendőr autó állt meg és négy egyenruhás rendőr szállt ki a kocsikból.

Jisungnak azonnal szemet szúrt az új, eddig nem látott, fiatal rendőr. Hiszen a szőke hajú már az összes városban dolgozó rendőrt ismeri, mivel mindennap bajba keveredik és minden éjjel a rácsok mögött végzi amíg le nem teszik érte az óvadékot.

Sötét barna haj, pisze orr, tökéletes arc és izmos test; Jisungnak talán még a lélegzete is elállt és tudta, hogy megtalálta az új játékszerét.

-Le van tartóztatva utcai verekedés miatt, most velünk kell jönnie - lépett elé a rendőr, s Jisung azonnal leolvasta az egyenruháján lévő nevet; Lee Minho.

-Ahh, gyerünk, bilincselj meg, biztos úr - suttogta a fiatal fiú miközben Minho mellkasára simított, mire az idősebb izmai teljesen megfeszültek.

-Viselkedjen - szólt rá a férfi és Jisung kezeit háta mögé kulcsolva felrakta rájuk a bilincset.

-Tudom, hogy akarsz, Minho - mosolygott rá.

-Igen, bevinni a börtönbe - mondta és kinyitotta a kocsi ajtaját és betuszkoltaa fiatal fiút.

-Na és? Mit szeretsz a szexben? - szólalt meg Jisung, s az idősebb még a levegőt is félrenyelte.

-Nem kérdezhet ilyeneket - morogta továbbra is az utat figyelve.

-Már miért nem? Ha egyszer végre nem lesz ilyen morci, tudnom kell, hogy mit szeret - vigyorgott, de Minho nem válaszolt.

-Hát jó, de mindennap találkozunk, úgyis elérem, hogy az enyém legyél - mosolygott sunyin és a kinti tájra vezette a tekintetét.

Az út nem volt hosszú, körülbelül húsz perc után meg is érkeztek. Minho bevezette Jisungot a rendőrkapitányságra és leültette a székre, hogy várjon, amíg visszajön.

Jisung ülve, lábaival dobolva várta, hogy végre a rácsok mögött lehessen, hogy aztán jó barátja, Chan kihozza innen.

Minho Jisung elé lépve, annak karját megfogva húzta fel a padról.

Egy üres cellába érve leszedte a fiatal fiúról a bilincset, s Jisung azonnal szembefordult vele és a falnak nyomta.

-Ne féljenek, nem támadtam meg és semmi baja sem lesz - vigyorgott a többi, őket körülvevő rendőrre, majd Minho szemeibe nézett.

-Tudod - simított végig karján -Azt hittem, hogy te nem vagy ilyen idióta mint a többi egyenruhás vén fasz, de aah minek beszélek én, hiszen holnap úgyis látlak - mondta és kezét Minho combjai közé vezette.

-Holnap - suttogta és belépett a cellába.

De nem telt bele fél órába sem, egy rendőr nyitotta ki a rácsot, miszerint lerakták érte az óvadékot és hazamehet.

-Kössz tesó - ölelte magához a bejáratnál álldogálló ausztrál barátját.

-Érted bármit Jisung - veregette meg a fiatal fiú vállát és együtt hagyták el Jisung már második otthonának nevezett hatalmas épületet.

minsung oneshotsWhere stories live. Discover now