kinda hosszú
-Nos, Mr. Lee? Azt hiszem ez a lakás tökéletes lenne önnek, tágas szobák, kényelmes ágy és még a kilátás is gyönyörű - ecsetelte egy öreg hölgy Minhonak, de a sötét hajú csak megrázta a fejét.
-Sajnálom, de ez az utolsó lakás, ami kiadó a környéken és-
-Várjon, ez tökéletes lesz - mutatott egy rózsaszín cetlire, egy kiadó lakást hirdettek.
-De Mr. Lee, nem hiszem, hogy az még kiadó.
-Hát hívja fel őket - válaszolt Minho és átsétált a lakásba.
A nő sóhajtva vette elő a telefont és már tárcsázta is a papíron lévő számot.
-Igen, minden hónapban? Még szabad? Értem, köszönjük.
-Na? - fordult meg a férfi.
-Azt mondták, hogy családi okok miatt minden hónapban meg kell újítani a foglalást.
-Miért?
-Nem mondták, valami történt az itt lakóval, de mást nem voltak hajlandóak elárulni.
-Mondja meg, hogy mostantól van bérlője a lakásnak - válaszolt kedvesen Minho és felhívta a költöztetőket.
Három nap múlva
-Igen, innentől be tudom vinni a dobozokat, köszönöm - válaszolt kedvesen legjobb barátjának, Hyunjinnak.
-Ez a kanapé nagyon kényelmes - mondta elégedetten és kényelembe helyezte magát egy üveg soju társaságában.
Így ment ez egy héten keresztül. Minho a kanapén, a TV előtt itta részegre magát, hogy elfelejtse volt férjét, aki egy éve halt meg szívrohamban.
-Egy hete csak azt nézem, hogy összekoszolod a kanapém és mindenféle undorító löttyöt hagysz az asztalamon - állt meg egy fiatal, sötét barna hajú fiú Minho előtt, aki ijedtében hozzávágta a tv kapcsolót.
-Mi a? Ki a fene vagy te? És hogy kerülsz a lakásomba?
-Mi az, hogy ki vagyok? Itt lakom, te pedig csak úgy betörtél ide!
-Már megbocsáss, de ÉN vettem ki ezt a lakást, tehát az enyém.
-Hahaha, hívom a rendőrséget - mondta a fiú és a szekrényen heverő készülékért nyúlt, hogy kezébe vegye, de nem sikerült neki. Keze beleolvadt a telefonba, egyszerűen átnyúlt rajta, ami neki és Minhonak is furcsa volt.
-Mit csináltál a telefonommal? - kérdezte ijedten a fiú.
-Én semmit - emelte fel kezeit védekezés képpen Minho.
-Mindegy, akkor majd használom a konyhában lévőt - mondta és elhagyta a szobát.
Az idősebb felállt a kanapéról és a srác után sietett, de nem találta sehol.
-Hey, hol vagy?
-Haho? Hova tűntél?
-Idegen fiú, aki betört a lakásomba, hova mentél?
De Minho nem kapott választ így sóhajtva sétált be a hálószobába és befeküdt az ágyba, s szinte azonnal elaludt.
Másnap reggel enyhe fejfájással kelt, ezért kicsoszogott a konyhába és bevett egy fájdalomcsillapítót.
Felöltözött és a kulcsait felkapva indult meg a legközelebbi kávézóba, hogy találkozzon Hyunjinnal.
...