Procházka s menším zvratem

31 7 8
                                    


Na Zemi by vám hodiny řekly, že uběhlo 24 hodin od chvíle, co se náš mladý hrdina představil.

Jenže kde se na Zemi schází den s nocí, tady stále vládne jasné denní světlo. A když na Zemi odbíjí hodiny půlnoc, zde teprve odbíjí poledne.

Za tu dobu došlo k několika testům jako odběry krve, DNA, sledování lidského chování a také zkoumání návyků. Přesto se s každou odpovědí stával mladík větší záhadou pro vesmírné tvorstvo a Rada si žádala více informací.

A když Rada něco chce, dosáhne toho za každou cenu.

Dveře se s tichým bzučením odsunuly, dovolili mu vstoupit do potemnělé místnosti.

Poklekl na všechna chapadla, hlavu hluboce sklonil.

"Přinesl jste to?"

Pozvedl chapadlo, ve kterém svíral malou krabičku. Kužel jemného modrého světla nad krabičkou vytvořil rozsáhlou holografickou obrazovku.

Jednalo se o kamerové záznamy. Tři holografické projekce postav sledovaly, jak mladík provedl svůj působivý útěk.

"Nezdá se vám trochu...mimo?"

"Někdo by řekl, že jeho pohyb je hladký, a tak ladný, přesto mi na něm něco nesedí."

"Myslíte, že ho někdo ovládal? Že mu někdo pomohl s útěkem?"

Záznam skončil.

"Počkej posuň to o kousek." Přikázala jedna z postav. Poslechl, posunul to.

"Znovu," přikázala postava druhá, chapadlák poslechl a posunul to.

"Musíme to ještě prozkoumat. Posuň to," přikázal hlas třetí. Chapadlák začínal být lehce nervní z toho všeho, přesto poslechl a záznam posunul.

"To se neomrzí," uchechtla se postava druhá potom, co se mladík na záznamu potřetí rozplácl na náměstí jejich města.
 Zelenáč protočil očima, odkašlal si.

"Odpusťte, že ruším vaší 'zábavu', ale je tu ještě něco, co jsem vám chtěl ukázat," cosi začal nastavovat na krabičce.

Kamerové záznamy přerušilo video chlupaté koule s jedním okem a šesti huňatými tlapkami, které si dosti divoce hrály s koulí provázků.

Nastalo ticho, jen mňoukání koule naplňovalo místnost.

"Um...to nebylo ono," zpanikařil chapadlák a video okamžitě přepnul na jeden vystřižený kousek záznamu.

Postavy se na sebe podívaly. došlo k tiché domluvě mezi nimi a své pohledy upřely znovu na chapadláka.

"Nahrajte vše co jste nám dnes ukázal do naší databáze," poručil hlas třetí. Jak to dořekl, malý kulatý otvor se otevřel v podlaze před chapadlákem a ze země vyjel podstavec.

Chapadlák vstal, kostku v chapadle vypnul a položil ji na podstavec.

"Úplně...všechno?" zeptal se pro jistotu.

"Ano všechno. Je to pro náš soukromý výzkum," oznámila postava první.

"No dobře..." pokrčil rameny, nehodlal se hádat s vedením. Proto nahrál kamerové záznamy, jeden záběr ze záznamu a taky...dosti zvláštní materiál pro výzkum v podobě chlupaté koule.

Projekt: HarbingerKde žijí příběhy. Začni objevovat