"Ale-xej?!"
Skoro všichni vůdci vstali ze svých křesel když zaslechli to jméno.
Muž zpanikařil neboť na něj mířilo několik pušek a menších děl.
"M-moment! Nechte mě to vysvětlit!"
Erika se ho pokoušla chránit svým tělem.
"A co chcete vysvětlovat? Podle hlášení Alexej zmizel v trhlině a z trhliny vylezl tenhle muž."
"Jedna z mých by bránila tak nebezpečného kriminálníka? Jsem těžce zklamaná."
Povzdechla si Undraste.
"N-ne! Máte to špatně!"
Alexej si povzdehl a cosi jí naznačil znakovou řečí.
"A-ale-"
Položil jí dlaň na rameno, usmál se, odstoupil a zvedl ruce nad hlavu.
"Odveďte ho."
"Generále Shatro! Děláte obrovskou-"
"Zadržte."
Shatra zastavil strážné a všichni se podívali na vůdce Ishary.
"Vyslechne co nám chce říct."
"Při vší úctě jak můžeme zaručit, že nám prostě nebude lhát?"
"Vaše obavy jsou zcela na místě generále. Ale věřím, že bychom mu měli dát šanci. Připravte aplikaci na překlad."
Muž identifikován jako Alexej vysvětlil své záměry a i svět odkud pochází. Bylo zcela pochopitelné vidět jak všichni přítomní až na pár vyjímek příliš příběhu nevěří.
Alexej se nakonec hluboce uklonil Generálovi a poté se zeptal zbytku rady pomocí znakové řeči.
Díky překladači pochopili význam jeho otázky. Ovšem to na co se ptal bylo lehce znepokojující. Nakonec se ale rozhodli, že mu situaci vysvětlí. Alespoň povrchově.
To Alexeje znepokojilo ještě víc. Rozhodl se jim sdělit více informací.
V jeho realitě vymyslel projekt podobný tomu, co se dozvěděl. Mělo jít o více fázový plán ovládnutí mimozemského života kdyby došlo na kontakt. Alexej sice prošel všechny možnosti a detaily, ale nakonec ten nápad vymazal ze záznamů protože se to neslučovalo s jejich ideály.
Krok 1: Využití upravených spór Cordycepsu k ovládnutí mozkových funkcí
Krok 2: Využít získaný čas k přípravě drtivé armády
Krok 3: Pokud by první krok selhal, dojde k 'Úderu Pěstí', neboli podmanění národa připravenou armádou
I když netušili co je to ten 'Cordyceps', pochopili, že to muselo být podobné tomu co jejich Alexej použil.
"Pokud tomu tak je, pak bychom měli začít jednat."
"V tomhle souhlasím s Mirionem. Ale netušíme ani co nás čeká."
"A galaxie není nejmenší. Prohledat každý kámen bude trvat příliš dlouho."
"Můžeme začít ve staré laboratoři u Dasaru. Shatro!"
"Jak si přejete."
Shatra začal dávat rozkazy a ostatní vůdci se začali zvedat k odchodu.
"Fénix!"
Zvolala Erika což všechny zastavilo a Generála který se už uklidnil to překvapilo.
"Opuštěná základna lidí kam měl být Kevin doručen. Já a mí druzi jsme tam byli s ním. Obsahovala lidskou výbavu a zajímavou technologii."
"Je to asi lepší než nic."
Podotkla Stefi.
Vůdci se na sebe podívali. Alexis zkřížila chapadla na hrudi.
"Pošlu své jednotky s nimi. Mirione? Přidáte se k nám?"
"Za jiných okolností bychom se do toho nemotali, ale tohle ohrožuje i nás. Aspoň to co z našeho národa zbylo. Pošleme vám dva naše křižníky, víc si dovolit nemůžeme."
"Já se mezitím postarám o komunikaci s obyvateli." Ozvala se Udraste.
"Zmobilizuji náš národ." S tím se královna Stefi odpojila.
A po ní postupně ostatní vůdci, až zůstali jen Alexis, Vůdci Ishary, Generál, Shatra, Alexej a Erika.
"Mladá slečno. Očekáváme, že nás se svou skupinou zavedete k tomu 'Fénixovi'."
"A-ano."
Alexis se také odpojila.
"A my se postaráme o věci tady."
Vůdci se také odpojili.
"Vy dva-" Shatra ukázal na Eriku s Alexejem "-se mnou. A vy dva-" ukázal na houbáky kteří drželi Generála "pusťte a ochraňujte ho. Vy ostatní s námi."
Generál Shatra byl opět na svém koni jak by lidé řekli. Jeho milovaný byl zpět, jeho domov volný, jen měl sto chutí si něco vyříkat s tím klukem co mu tak pil krev. Teď měl ale důležitější povinnosti než zúčtování.
Nix a Ast vyčkávali v Galactice. Mohli běžet za Erikou, ale takhle to podle nich bylo lepší. Erika přece neudělala nic špatného takže jí jistě propustí a pak se vrátí sem. A taky, že se vrátila.
S doprovodem.
"Potřebuju vás a vaši loď."
Nix si Shatru prohlédla od shora nahoru a zpátky.
"Na co?"
Za tu dobu toho vypila celkem dost, ale nebyla ani kapku opilá.
"Na to, co lovci odměn dělají nejlépe."
Pokračovaní příště :3
Vůdci Ishary si těžce povzdechli.
"Kdy začne naše schůze?"
Trpaslík Klor se nyní díval na všechny tři, stále nevinně pohupoval nohama.
"Schůze? Oh...ta už skončila."
"A jak produktivní sezení to bylo!"
Zvolal nadšeně Klor a odpojil se.
"Jak jejich rasa přežila tak dlouho to netuším..."Povzdechl si jeden ze zástupců Ishary než se všichni tři také odpojili.
ČTEŠ
Projekt: Harbinger
Science FictionKaždý jistě známe ten pocit, kdy si na dvě-tři hodinky lehnete a když se probudíte, nevíte, kdo jste, co je za den a kolik je vůbec hodin. Co když se ale vzbudíte a zjistíte, že nejste vůbec na Zemi? A co hůř, jste na vám neznámé planetě, v nezná...