"Niiic se neděje opravdu," i když měla zobák, úsměv na její tváři byl znát. Vlastně vrazila do mladíka úmyslně.
Chystala se něco říci, ale to už se na obrazovce objevila jim známá postava chapadláka.
Využila příležitosti, kdy se mladík věnoval obrazovce a rychle se ztratila v davu.
Ve výtahu se ohlédla přes rameno a přesně jak vystoupila, mladík se schoval za sloupem.
"Máš ho?" pár smaragdových očí s úzkou panenkou na ní pohlédly zpoza hnědé kápě.
"Je napojený," podala jí tablet o velikosti mobilního zařízení z kapsy na vestě od zaschlého oleje.
Zelená šupinatá ruka s drápky si obrazovku převzala a zadívala se na ní.
Mezitím postava vyšší postávala po jejím boku a hleděla dolů na sloup.
Pozvedl obě pracky, což byly kočičí pracky se čtyřmi prsty a srstí černé barvy. Pár rubínových očí tvora se zadívala na opeřenou kolegyni, začal prsty cosi naznačovat.
Sledovala ho, sama se pak podívala dolů.
"Máš pravdu. Je dost chytrej na to, aby utekl z Ishary, ale ne zase tak chytrej na to, aby si uvědomil včas svou situaci."
"Jedno se mu ale musí nechat. Trvalo mu přesně 5 vteřin, než nás poznal. Něco mi ale stále vrtá hlavou," ještěranka menší a hubenější postavy se zadívala na svého vyššího přítele.
Černá panteří hlava pohlédla na ní, prsty cosi naznačil.
"Máš pravdu. Buď tu máme co dočinění s hodně dobrým hercem-" usmála se, čímž ukázala řadu ostrých zoubků.
"-nebo to je náš první lov pacifisty. Jak vzrušující."
Opeřená kentauřice složila své ruce na zábradlí, dívala se dolů do davu.
"Má několik možností. Utéct do sekce D, kde ho můžeme zahnat do kouta, vrátit se na loď a pokusit se najít bezpečnější místo, což ho můžem sledovat díky lepšímu stroji, nebo udělá nějakou nepředvídatelnou hloupost, která mu nějakým zázrakem projde," povzdechla si, svou hlavu složila na ruce.
"Pořád nemůžu uvěřit tomu, že mu ten pád vyšel. Hromada štěstí je jediná možnost, jak to vysvětlit," podotkla ještěranka.
"I kdyby nám teď utekl, bude muset dělat ještě hodně zastávek. Hvězdoborce nejsou dělané na dlouhé lety bez podpory. Budeme mít ještě dost příležitostí," připomněla jí kentauřice.
"Máš pravdu Ereko. Dostaneme ho. Aste?" zaměřila své smaragdové oči na pantera.
"Sleduj jeho pach, kdyby přišel na našeho brouka," panter pokýval hlavou, zamručel a opět se zadíval dolů.
"Nevíme, čeho je schopný. Musíme být opatrní," dodala ještě při pohledu na tablet, kde pulzovala oranžová tečka směrem, kde mladík stál.
<----------------------------------------------------------------------------------->
'Tak jo hlavně klid. Jaké máme možnosti?'
Kevin se rozhlédl. Je zde hlídka dvou robotů s kamerami do čtyř směrů a každá s dost flexibilním krkem.
Byl zde dav tvorů a tři lovci na vyvýšeném místě, odkud mají krásný výhled na situaci dole.
ČTEŠ
Projekt: Harbinger
Science FictionKaždý jistě známe ten pocit, kdy si na dvě-tři hodinky lehnete a když se probudíte, nevíte, kdo jste, co je za den a kolik je vůbec hodin. Co když se ale vzbudíte a zjistíte, že nejste vůbec na Zemi? A co hůř, jste na vám neznámé planetě, v nezná...