Jeho cesta rozhodně nebyla nejlehčí. Nejen, že měl za zadkem bandu lovců, ale taky se za ním honila hlídka houbáků. Jediné, co mohl dělat, bylo se vyhýbat a za každou cenu s nimi nepřijít do kontaktu.
A když už tedy byl nucen s nimi do kontaktu přijít, podařilo se mu je poštvat proti sobě, takže se lovci museli vypořádat s hlídkou a naopak.
Naštěstí nebyl příliš daleko od své destinace, navíc se pohyboval s lehkostí jako skvěle promazaný stroj, což mu značně usnadňovalo manévrování. Byl jako peříčko, jako lehká krémová šlehačka na kávě, jako další věci, které jsou lehké.
*Soudě dle mozkové a svalové aktivity je vám tento pohyb stále přirozeným Operátore*
Zastavil v jedné z uliček, kousek od něj došlo k dalšímu konfliktu. Nabral dech, vydechl.
"Viděl jsi, jak jsem ladně přeskočil tu větev? A jak jsem-jo počkat. Ty to vlastně vidíš," protáhl si nohy, potom záda a ruce, zatímco se k němu nesly zvuky chaosu.
*Dle mých záznamů má tento určitý styl pohybu mezi lidmi název 'Parkour'. Jedná se o elegantní a efektivní způsob překonávání překážek. Lidé s mnoha zkušenostmi jsou schopni překonávat značně složité terény a ustát tělesný šok po dopadu z vysokých míst*
Oprášil si ramena, ještě si nohy trochu protřepal.
"Parkour ey? Cool. To se mi líbí," s úsměvem vykoukl, jak to vypadalo. Vskutku jako by se díval na nějaký animák s lasery a tolik barev duhy krve, co lítalo kolem.
"Ok vzduch je čistej, až na ten smrad teda, bleh."
Využil příležitosti a proklouzl chaosem v ulici.
Netrvalo dlouho a zastavil před čtyřpatrovou budou obalenou liánami, skrze které září jasná fialová světla a taky veliký nápis 'Galaktica'.
Dorazil ke svému cíli.
'Tak a jdem se ožrat!'
*Alkohol je striktně zakázán Operátore. Pokud se pokusíte porušit předpisy, budu nucen zakročit*
'Pfffff to bych tak chtěl vidět'
Přišel ke dveřím, které se před ním otevřely. Hrdě vkročil s rukama v na bocích a zářivým úsměvem na tváři.
Bar utichl, až na hudbu, která byla slyšet z vyšších pater. Mnoho očí v tu chvíli koukalo na drobného mladíka u dveří.
Kevin se rozhlédl, pozved ruce, jakmile viděl, že sahají po svých zbraních.
"Hej hej hej tak se uklidníme," polkl s nervózním úsměvem. "Tohle je ta část, kde se na mě vrhnete a poperete se o mojí hlavu. Což samozřejmě povede k prolití litrů krve a spousta rozbitého drahého vybavení,"
Tvorové se na sebe nechápavě podívali.
"Já vás chápu jo? Jsem tu úplně sám, jediný svého druhu nejspíš v celém vesmíru a každý by chtěl kousek mě. Možná to dělá můj šarm, těžko říct. Každopádně když mi pomůžete, tak já na oplátku pomůžu vám. Co vy na to?" navrhnul jim Kevin s úsměvem. Některé skupinky se v tu chvíli semknuly a cosi si mezi sebou šuškali, samotáři nad jeho nabídkou přemýšleli.
Jeden z tvorů nakonec povstal. Vysoký a dost namakaný hmyzák, který až moc připomínal Kudlanku Nábožnou. Jen tedy místo těch jejich 'udělátek' měl 2 páry rukou zakončené dlaněmi se třemi prsty. Jeho veliké kulaté oči se rozhlédly davem, než se zastavily na mladíkovi.
ČTEŠ
Projekt: Harbinger
Science FictionKaždý jistě známe ten pocit, kdy si na dvě-tři hodinky lehnete a když se probudíte, nevíte, kdo jste, co je za den a kolik je vůbec hodin. Co když se ale vzbudíte a zjistíte, že nejste vůbec na Zemi? A co hůř, jste na vám neznámé planetě, v nezná...