Hrobové ticho vládlo potemnělou místností ozářenou slabým zeleným světlem projekcí.
Tři vůdci Ishary oblečení v kožené zbroji a helmou vypadající jako plechovka.
Pteros Mirion který zdá se byl více klidnější než při jeho poslední návštěvě.Malý trpaslík Klor zastupující národ Šmoldů, který v projekci vysedával na vysoké židli a pohupoval svýma malýma nožičkama.
Hrdá zástupkyně kentarů Udraste jejíž opeřené tělo bylo pro tuto příležitost ozdobné tím nejjemnějším saténem a drahými šperky.
Vládkyně národa Kres - pravá Alexis von Kres která byla v této době opět ukrytá, ovšem její klon nebyl dokončen takže neměla na výběr.
Královna ještěranského národa obývajícího planetu Mirtha - Stefi, která vypadala dosti nespokojeně, že se musí tohoto sezení zůčastnit.
A ve finále samotný Generál, který byl přítomen osobně v této potemnělé místnosti holografických projekcí.
Generál si všechny prohlédl než svou hlavu sklonil na obrazovku.
Představitelka Arashi tleskla rukama aby zaujala pozornost všech.
"Nuže teď když už jsme tu všichni měli bychom začít ne?"
Nikdo krom přítomných vůdců neměl tušení o skutečné identitě vůdců Ishary, proto byli přesvědčení o tom, že dohoda lidí s Velkým Neznámem je pomalá a velmi náročná. Pravdou ale bylo, že Arashi ovládali jak lidštinu tak i mezigalaktickou řeč perfektně, takže to postup značně usnadnilo.
Byla by to ale lež kdyby kdokoliv řekl, že jejich odhalení nebylo ani za mák šokující.
"Pokud vím, byl to člověk kdo se pokusil o ovládnutí naší galaxie a málem uspěl."
Ozvala se královna Stefi které se zachvěl honosný límec okolo krku.
"A byl to člověk kdo vstoupil do našeho prostoru za pomoci vašeho vozidla."
Dodal Mirion jehož oči se upřely na vůdce Ishary.
"Bohužel se musím také přidat. Byl to člověk kdo nás donutil porušit naše posvátné zákony. Obávám se, že to otřáslo důvěrou našich spojenců."
Dodala Udraste s pařáty zkříženými na hrudi. V jejich kultuře tohle gesto znamenalo hluboké zklamání.
"Lidé nám samozřejmě způsobily mnoho problémů."
Ozvala se Alexis.
"Ale notak. Přeci je-"
"Na druhou stranu bych řekla, že je to dobrá věc."
Alexis se podívala na zástupkyni Ashari kterou s klidem přerušila. Ostatní zástupci na ní zmateně koukali s výjimkou Klora, který stále pohupoval nožičkama a díval se do prázdna.
"Abych byla upřímná lidi nemusím. Jsou jako invazivní hmyz co sem byl propašován na černo."
S tím se ostře podívala na Arashi, kteří se raději podívali jinam.
"Ale je to výzva, která nás všechny spojila více než kdy dřív. Navíc naším problémem není lidstvo jako takové, jen dva problematičtí jedinci. Jeden nám utekl a druhý nám leží přímo pod nosem."
"Myslíte toho mladého kluka co leží na přístrojích?"
"Ano přesně toho myslím královno Stefi. Byl to on kdo narušil prostor Pterosů a vypomáhal tomu Alexejovi. Měl by tu být on místo tohohle muže."
Poukázala chapadlem na generála, který netušil o čem se baví. Věděl jen, že to není dobré.
"Jsem zásadně proti násilí. Dopustil velikého zločinu, navrhuji proto doživotí v nejvíce střežené věznici."
"Vy a ta vaše slabá povaha. Nic ve zlém Udraste, ale ten kluk si zaslouží bolestivou popravu."
Udraste se načepýřila a hodila po Mirionovi ostrý pohled.
"Navrhla bych bezbolestnou popravu obou zločinců a začlenění lidstva do naší společnosti."
Ohlasy po návrhu Alexis se zdáli být hlasitější.
"A dost!"
Všichni se utišili když jeden z představitelů Arashi bouchl do stolu. Další se poté zeptal Generála v lidštině. Když Generál pokýval hlavou, představitel se nadechl.
"Mladík o kterém je řeč - Kevin- byl součástí tajného militárního pokusu pod vedením Alexeje."
Tohle zjištění ostatní nanejvýš znepokojilo.
"Co si máme představit pod...militární pokus pod vedením Alexeje?"
Zeptala se opatrně Udraste.
"Kevin byl unesen z domova. Následně byly prováděny pokusy na jeho těle, psychické i fyzické. Nebyl jediným, ale byl jediný kdo přežil. Dle dostupných informací se mělo jednat o vrcholnou formu predátora mezi predátory."
"Nesmysl. Taková forma života by byla nezvladatelná, divoká."
Zavrtěla hlavou Alexis.
"Pokud vím Alexis, o něco takového jste se pokoušeli ne?"
"Kdysi dávno. Ale tenhle projekt pokaždé selhal. Jak to on sakra dokázal?"
To poslední si zamumlala spíše pro sebe.
"Když jsme nalezli lidstvo, Kevin se pokusil připravit o svůj vlastní život. Našli jsme ho v hrozném stavu a dali ho do pořádku s naší technologií. Upřímně když jsme viděli modifikace jeho těla, usoudili jsme, že lidstvo má obrovský potenciál pro-"
Vzhled projekce všech tří představitelů Arashi se změnila jen tak tak včas. Do místnosti totiž vtrhl Shatra spolu s houbáky, kentauřicí a člověkem ve velice podivném obleku.
"Pardon že vyrušuji vaší schůzku, ale tohle je důležité."
Prohlásil Shatra. Generál se ohlédl a zrudl při pohledu na muže v obleku. Cosi vykřikl a vyrazil proti němu. Byl by ho zasáhl pěstí, kdyby ho jeden z houbáků nechytil. Generál vykřikl ještě něco co muže očividně znepokojilo.
"Alexeji!"Pokračování příště :3
ČTEŠ
Projekt: Harbinger
Science FictionKaždý jistě známe ten pocit, kdy si na dvě-tři hodinky lehnete a když se probudíte, nevíte, kdo jste, co je za den a kolik je vůbec hodin. Co když se ale vzbudíte a zjistíte, že nejste vůbec na Zemi? A co hůř, jste na vám neznámé planetě, v nezná...