Co bylo malou tečkou mezi hvězdami, bylo nyní obří lodí, která poklidně plula prostorem.
Užasle hltal veškeré detaily, od několika odstínů šedých kovů. ze kterých byla loď postavená, po detaily jako zářivá světla po obvodu.
Vskutku obří kolos s dosti úzkým nosem, ale pomalu se rozšiřoval, jak pokračoval k zádi.
Vzhledem připomínal trojúhelník, alespoň z boku. Dle nákresu na obrazovce to byl spíše veliký křivý kužel.
"Páni..."
Vydechl užasle, zatímco autopilot pomalu stáčel jeho drobný stroj podél kolosu a mířil k bráně do hangáru.
Jak sledoval délku celého korábu, připadal si jak mravenec u spadlého mrakodrapu.
Polknul, pomalu se vyhrabal na nohy. Netušil vůbec co ho uvnitř čeká, nebo jestli by neměl nějak zakrýt svou identitu.
*Prošel jsem složky tohoto stroje. S radostí vám oznamuji, že tento stroj obsahuje náhrandí leteckou kombinézu s helmou*
"Jo to se bude hodit," vstal opatrně z křesla, obešel ho a zamířil k místu, kde se akorát ve stěně lodi otočil další úložný prostor.
Problém ale byl, tato kombinéza nebyla úplně v jeho velikosti.
Jak si prohlížel poněkud velikou kombinézu a helmu, dosti váhal.
*Dovolím si říci Operátore. V tom budete rozhodně k nepoznání*
"Jo to se ti snadno řekne," povzdechl si a pokusil se na sebe nějak obléknout kombinézu. Jak se obával, byla mu veliká. Úplně na jeho drobném lidském těle vysela.
Už se chystal kombinézu sundat, když kombinéza téměř neznatelně zabrněla a začala se zmenšovat, aby sedla přesně jeho velikosti.
Užasle sledoval, jak se každý kousek přestavoval a přizpůsobil se mu.
"Wow, co to je?" opatrně pohladil povrch kombinézy, cítil v ní lehké šimrání, jak se v ní cosi pohybovalo.
*Nanočástice. Jsou naprogramované na přizpůsobení se svému nositeli*
"Nanotechnologie je opravdu úžasná věc," uchechtl se. Překvapivě i helma se mu přizpůsobila za což byl neskutečně vděčný. Přeci jen nosit helmu jednou tak větší, než byla jeho hlava by bylo dosti nepříjemné.
Pohlédl z předního skla zrovna ve chvíli, kdy jeho stroj prolétával obří bránou protkanou laserovou sítí.
Obrazovka na řídícím panelu zablikala a vynořila se z ní holografická projekce.
ČTEŠ
Projekt: Harbinger
Science FictionKaždý jistě známe ten pocit, kdy si na dvě-tři hodinky lehnete a když se probudíte, nevíte, kdo jste, co je za den a kolik je vůbec hodin. Co když se ale vzbudíte a zjistíte, že nejste vůbec na Zemi? A co hůř, jste na vám neznámé planetě, v nezná...