Thank god walkie talkie is terug! YES YES YES YES YES! Voor degene die dachten dat ik het had verwijderd: dat is niet zo. Wattpad heeft het verwijderd omdat iemand hen had verteld dat ik dit had gestolen (of zo).
Ik zal even vertellen wat er gisteren is gebeurd:
Gisteren was ik een film aan het kijken met mijn ouders, en toen zag ik opeens allemaal meldingen van jullie binnenkomen over waarom ik walkie talkie had verwijderd. Ik had zo iets van "guys, relax, waarschijnlijk is het hetzelfde als dat jullie af en toe geen hoofdstuk kunnen zien en dan moet je uitloggen en bla bla bla" maar toen zag ik walkie talkie niet tussen mijn creaties staan. Ik kreeg een halve hartaanval, en al helemaal toen ik zag dat walkie talkie serieus was verwijderd! Ik kreeg een paniekaanval (geen grapje, ik stikte zowat) en mijn vader is meteen met wattpad gaan bellen terwijl mijn zussen en ik al mijn boeken in word gingen zetten.
Ondertussen kreeg ik echt vet veel berichtjes binnen van jullie, en ik was zo verdrietig en bang dat de hacker (ik dacht namelijk dat er een hacker was) al mijn andere boeken ook zou verwijderen.
Uiteindelijk ging ik naar boven om te slapen, en toen kreeg ik een mailtje binnen van wattpad. Ze zeiden dat ik auteursrechten, copyrights en de algemene voorwaarden had overtreden. Wat dus echt onzin is, want ik heb dit hele boek zelf bedacht! Dus ik stuurde een mailtje terug dat ik het onzin vond en dat ik mn boek terug wilde. En voila, hier is walkie talkie weer!Ik hoop dat dit nooit meer gebeurd, want ik schrok me echt kapot!
Dankjullie wel voor jullie ontzettend lieve en bezorgde berichtjes (: Alles gaat goed met me en ik ga mn account niet verwijderen hahah 💜
Tot het volgende hoofdstuk van walkie talkie! xxx
JE LEEST
Walkie Talkie
RomanceLiefde is blind. En hij ook. Copyright by SaraBook Cover made by @writeyourstoryxdanni